{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Dramatisk nytårsaften. {{forumTopicSubject}}

Vi havde lige fyret lidt nytårsfyrværkeri af og havde hente vores godt bedøvet hund med ud i stalden for at fodre hestene til resten af natten ( 00.30). han er normalt altid med i stalden og gør ikke de andre dyr noget.

Skal lige siges at trods han havde fået de piller( beroligende sovepiller) var det ham intet problem at springe op på en rundballe som står op ( ca 2 meter i højden), det kom total bag på katten at han kom og inden vi nåede og reagere havde han hunden i munden. Så slap han den kort tid, men sprang ned på gulvet og angreb den igen. I vild panik tog jeg snoren og slog ham i hovedet for at slippe, men da var den forsent for katten, han havde rusket og bidt så hårdt at han havde brækket ryggen på katten.

Da D endelig slap katten kunne den i lynets hast kravle ind under ballerne ( da de står på paller ) med en meget dinglende bagkrop som den kun lige kunne bruge.

Jeg blev vildt ked af det for jeg troede den var min gamle kat som jeg er så glad for, så vi fik rykket alt ud fra væggene så vi kunne få den fanget for at se hvor slemt det var. 1 gang jeg var tæt på syntes jeg ikke lige det mindede min om min kar men slog det hen. Men da jeg så lige ville tage den op bed den min sku i fingeren; fuck det gør nas...

Nå men fanges det skulle den jo, så vi fandet nogle tykkere handsker. Bedst som vi skulle til at lede igen kommer min dejlige mis rendende hen til mig og ja, jeg var sku ved at stortude da hun intet fejlede. Pis tænkte vi så, så må det være hendes killing fra sidste år, men hende kunne vi se opppe på en af murene.

Hmm, så var det sku vildkatten som har boet hos os i et år. en fuldstændig utæmmet hankat. Så tror da f.... den bed mig for jeg har aldrig nogensinde været så tæt på den før.

Nå men fanges det skulle den jo under alle omstændigheder for her på gården skal dyrene ikke lide. Efter lang tids leden fik vi den ved hjælp af en jakke og TYKKE handsker da bakset ind i transportkassen. Den lå og rystede helt vildt, nok både fordi den var pisse bange og havde mange smerter. Vi kunne så at den blødte meget fra bagkroppen og havde det meget dårligt.

Vi ringede derefter til en lokal jager for at hører ham om han ville ende dens lidelser hurtigt. Det ville han gudskelov.

Så 20 min efter den voldsomme / dramatiske stund fik den fred. Det skal siges at det ikke er normalt at vi får aflivet dyr på den måde, men det havde været synd for katten og skulle stoppes i en bil og køres med i ½ time for at komme til en dyrlæge. Her var jægeren næsten lige ved døren ( gåafstand 5 min ) og ædru.

Så idag er vi noget forsigtige med at tage D med i stalden, men han kommer da med men under meget streng overvågning.

Didrik kom her til gården for 2 mdr siden og havde aldrig mødt denne kat før. Vi troede faktisk ikke han kom her mere. Han gør ikke vores 2 andre katte noget.

Puha, der skal bare gå noget galt her d. 1 jan, for 2 år siden havde jeg 3 heste som stak af hjemmefra..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dramatisk nytårsaften.
Kommentér på:
Dramatisk nytårsaften.

Annonce