{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

værste december ! {{forumTopicSubject}}

hej alle .
ja det hele startede den 4. december der skulle jeg sige farvel til Radec smiley og vi havde mega travlt for vi skulle flytte til norge om natten, og jeg fik 15 min til at lege med ham og 3 min til at sige farvel smiley og så når vi endelig kommer hjem og har ordnet mange ting skulle lasbilen pakkes, og vi bærer ud i lasbilen fra kl 21:00 og er først færdig halv 3 om natten d.v.s. der havde jeg fødselsdag (5 december) og en halvtime efter skulle vi køre -.- der havde jeg ikke sovet i ca 35 timer, og jeg sidder i midten i bilen og jeg kan slet ikke sove jeg frøs helt vildt og jeg kunne ikke ligge mig til rette og tanken om at skulle side på en færge i 8 TIMER ;s jeg er virkelig bange for at sejle! og så fordi min storbror drejede forkert skulle vi en total underlig vej og lasbilen var ved at vælte ;s så belv jeg endnu mere bange! og hvergang jeg så et sving råbte jeg næsten drej! drej ! drej! nu! og endelig halv sov jeg så jeg lagde ikke så meget mærke til at vi drejede smiley og så endelig var vi kommet til færgen! og da vi lagde af sted var jeg ved at tisse i bukserne (for sjov) jeg kunne ikke sove eller noget så det var 8 laaaange og skræklige timer og lige på min fødsellsdag smiley
og hel der fra og til d. 24.december har jeg været fanget ude på landet! og der er var/er SÅ meget sner her i Norge fik lov en gang at komme med ind i byen, og har ikke fået nogle fødselsdags gaver fra familien kun min mor og det er noget jeg slet ikke kan bruge men jeg er glad for at fik den ene gave :') men så jule aften. vi åbnede gaver og jeg fik slet ikke hvad jeg ønsede mig smiley jeg fik sko der når næsten op til knæerne og jeg havde sagt at jeg bare ikke villle have sådan nogle! og der var mange flere trælse tilng ved juleaften, så nytårsaften var mit sidste håb på bare at få lidt gode jul, vi spiser og så ikke noget vi skunne ikke spriinge noget vi havde slet ikke noget! en anden kedelig aften smiley og lige den aften der burde være sjovest! men nej ;( og det er først her i dag vi har fået net, så jeg kunne slet ikke skrive med vennerne smiley

skulle lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  værste december !
Kommentér på:
værste december !

Annonce