{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres gamle ponyer/heste
  • #1   12. dec 2005 Uhh det var laaang tid!! , de har haft Thor i en månede og 24 dage, savner ham vil meget!!! :o(

Ej hvor ubehagligt, at han blev stjålet!! Godt de fik ham tilbage!
    Ja, kan godt forstå dig..

• #2   12. dec 2005 Savner ham ubeskriveligt meget!! Snøft! Tænker på han hver dag, og må oss indrømme jeg fælder en lille tåre, næsten hver dag, når jeg tænker på ham..

• #3   12. dec 2005 Da Duddy d¢dede pr¢vede jeg virkelig bare at tage mig sammen og g¢re de ting jeg plejede at g¢re. Det var meget hårdt og jeg savner ham stadig virkelig meget, men det hjalp at have de andre heste og ponyer her så jeg kunne komme videre.

• #4   12. dec 2005 Det kan jeg godt forstå.
    Jeg glæder mig til jeg finder min kommende hest, tror det vil hjælpe mig lidt, med at stoppe ved at tænke så meget på Thor..

Skrev med de nye ejer til Thor, og de sagde at de var rigtig glade for ham, og det er bare rigtig dejligt at høre.. Men blev oss lidt ked af det.. Det kunne have været mig..
    Lige nu er jeg begyndt at tvivl om jeg gjorde det rigtig i at sælge ham..

• #5   13. dec 2005 Jeg solgte min for et par måneder siden.. Savner den ikk vildt meget mere, men grunden til at jeg solgte den var jo at jeg ikk magtede dens stædighed og vilje, men ellers var den jo utrolig sød.. Det hjælper nok også lidt på det at jeg har fået filippa, som er en hel del nemmere.. Men savner hende da stadig men ikk vild meget. Og skriver stadig med den nye ejer, og må komme og besøge hende så tit jeg vil.. Så det er bare rigtig dejlig..!

• #6   13. dec 2005 ja jeg solgte min den første i år 2001 og jeg savner ham stadig vild meget og fortryder tit jeg solgte ham.
    så døde min 2 hest for ca 1 år siden den savner jeg også vildt meget så der kan gå lang tid tro mig
    men det hjælper lidt jeg har Dichell

Kommentér på:
Jeres gamle ponyer/heste

Annonce