{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tretorn støvler fra gohorse - levering
  • #1   8. jan 2010 Kender en der bestilte derinde fra... Der gik mellem 4-5 uger inden at tingene kom...

• Anne
    Anne Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #2   8. jan 2010 GoHorse er en rigtig spændende og veludstyret netbutik, men så stopper det altså også der!!!
    Havde bestilt ting til min datter der, det tog MEGET lang tid, at komme i kontakt med dem både på mail og telefon var umuligt, det var totalt dårlig service.
    Langt om længe fik vi varene, og mange undskyldninger, men det kunne vi jo bare ikke rigtigt bruge til noget.

• #3   8. jan 2010 åhh ;/ det er jeg ked af at høre ;( håbet at få det hurtigt men det kan jeg jo fornemme at jeg ikke gør -.-.- jeg har aftalt med min mor for starten af at hvis det ikke kom inden en uge ville vi ringe til dem ;'/ regnet med at få dem inden på fredag -.- men desvære ikke ;( bestilte dem så jeg kunne have dem inden mit første stævne iår , så desvære nok ikke -.-
    men jeg får min mor til at ringe til dem imorgen ;'/ tusinde tak fordi i svarede mig smiley

- err der nogen med gode oplevelser med dem ?? smiley

• #5   8. jan 2010 camila smiley

ja jeg elsker simpelhen den butik smiley syntes det er så meget fedt udstyr -.- smiley

men tusinde tak fordi du skrev smiley

• #7   26. jan 2010 hey hye.. har lige fået et par tretorn støvler i føsdags gave igår .. fra go horse.. har lige skrevet til dem hvornår de regnger med at være her ? smiley bare lige til info.. har du fået dine ??

Kommentér på:
tretorn støvler fra gohorse - levering

Annonce