{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

moviemaker video {{forumTopicSubject}}

æhhj det program sætter mit pis i kog lige nu !

jeg er ved at lave en film hvor jeg skal sætte en masse klip efter hinanden.

når jeg har sat dem op (helt simpelt bare ved at trække dem hen på tidslinjen) og afspiller dem, går den i hak efter lidt tid, hvor den bliver ved med at stå på samme frosne "billede" men lyden i baggrunden kører stadig.

jeg har nu slettet hele min video 3 gange og prøvet fra ny. først stoppede den ved 0,15 sek og jeg kunne INTET gøre, den blev ved lige gyldig hvor mange gange jeg prøvede at afspille (og det var samme sted HVER gang) så prøvede jeg at genstarte min com og prøve igen, og igen begyndte jeg at trække klip ind på tidslinjen. denne gang prøvede jeg at bytte om på rækkefølgen, men den stopper IGEN men denne gang ved 0,25 sek, jeg spillede den hundrede gange og slettede så lortet igen. det samme bliver ved, lige gyldig hvor mange gange jeg prøver.

det er ikke samme sted, eller jokun når den første gang er gået i hak (hvis jeg spiller igen efter den er gået i hak kan den også finde på at blive HELT sort og så kan man INTET gøre)

hvad er det jeg gør fejl ? er der nogle der kan hjælpe ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  moviemaker video
Kommentér på:
moviemaker video

Annonce