{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Farvning af mit hår-Brug for gode råd! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal snart til frisøren og have farvet hår. Mit hår er lige nu sådan en meget normal mørkeblond farve og jeg vil gerne have det helt lyst - Altså ikke sådan ensfarvet hvidt eller tisgult, men gerne reflekser i forskellige lyse farver. Jeg vil gerne have det meget lyst, men alligevel ikke unaturligt. Man må selvfølgelig gerne kunne se at det er farvet, men ja..
- Hvad skal jeg sige?
- Hvad synes I er en fair pris? (Mit hår er meget langt. Hvis det er foran går det ca. til navlen)
- Kan det betale sig at få en frisørelev til at farve mit hår? Bliver det ligeså pænt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvning af mit hår-Brug for gode råd!
  • #1   19. jan 2010 Du skal bar fortælle frisøren hvordan du gerne vil have det skal se ud, så kan det være frisøren har nogle gode tips og ideer... Prisen afhænger jo af hvad frisøren tager, da jeg var hos min gamle kostede en farvning + klipning omkring 700, men den jeg var hos sidst var det farvning (hele håret), striper og klipning 1000 kr.

• #2   19. jan 2010 Ja bare sig hvad du sys der skal laves smiley Det kan nogle gange godt betale sig at få en elev til det .. det med prisen ved jeg ikke lige har aldrig givet noget for at få ordnet hår da min søster er frisør:P

Kommentér på:
Farvning af mit hår-Brug for gode råd!

Annonce