{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Jer uden ridehus... {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG!

åhhh den dumme sne og kulde, nu må det godt blive varmere...

Jeg har ingen ridehus, men en dejlig drænet ridebane, men der er meget sne... kan bare ikke rigtig så tit få taget mig sammen til at ride når det er mørkt, koldt osv i det her møg vejr..

Hvad gør i?? er i ligeglade ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer uden ridehus...
  • #2   20. jan 2010 her hjemme har jeg heller ikke ridehus, så lige for tiden bliver de godt nok mest longeret, rideskolens ridehushar været meget frossen, så det har heller ikke været et hit..

• #3   20. jan 2010 Jeg er på ingen måde ligeglad, men da jeg ikke kan få læsset hestedyret, har jeg ingen anden udvej, end at lade ham stå. Vores ridebane er sneet til med næsten en halv meter, og det nærmeste ridehus ligger et pænt stykke væk.

Men gudskelov tænker jeg ikke på heste som et dyr jeg altid skal ride på, og jeg ved at han har godt af at få ferie for han har endnu ikke haft sådan en rigtig ferie længere end 14 dage ad gangen imens jeg har haft han.

Så måske skulle du pause ridníngen lidt, og så tænke at sneen gudskelov nok snart er væk igen, så du kan ride. Du kan jo altid nusse rundt om hesten, og have en masse tøj på på samme tid.

• #5   20. jan 2010 Jeg har ikke fået redet så meget i det nye år endnu, da jeg enten ikke har været hjemme eller har været syg s; Men jeg rider bare selvom der er sne.

• #6   20. jan 2010 Vi har hverken bane eller ridehus, så den står på tur som sædvanlig.
    - Dog "har" vi en græsplæne som vi bruger som bane .. den bliver kun brugt til små skridtture for tiden.

Heldigvis må vi låne rideskolens ridehus efter kl 17 i weekenderne.
    Det er satme lækkert smiley

• #7   20. jan 2010 Vi har også kun ridebane, som er overssvømmet af sne. Så de dage vi har mulighed for det, kører vi i ridehus.
    Har desværre ikke fået redet særlig meget siden sneen kom. Desværre.

• #8   20. jan 2010 Skridter, skridter, og skridter oo' Engang imellem kører vi i ridehus, men oftest bliver det bare til små ture enten i skoven (kanten hvor der ikke er glat) eller på vejen d:

• #9   20. jan 2010 Jeg har heller ikke været igang længe.
    Bor ud af en lang grusvej, og det er simpelthen glat at køre med trailer smiley
    Har ikk redet i 2 måneder nu, men jeg ser sårn, at Decibell har en lang, velfortjent ferie.

Han har os lige været skadet i ryggen, og min nye sadel kommer først om nogle uger.

En god gang genoptræning når sneen er væk, og så skulle vi gerne være igang igen (:

Lige nu, strigler jeg ham bare, hver dag, og hygger med ham.

• #10   20. jan 2010 puhaa der er mange, så behøves jeg ikke at have så dårlig samvittighed... i må håbe sneen snart forsvinder!!!

• #12   20. jan 2010 jeg rider alligevel xD vi hygger rigtig meget i sneen de elsker det! hvis din hest ikke på nogen måde er bange for sneen så kan du saktens ride xD
    godt råd:
    hvis du har det så Tag ski undertøj på
    og man kan få nogle skibukser som der er skind på ligesom ridebukser som er meget gode som du evt også kan ride med
    og husk at holde øje med om der er glat men på min bane er der ikke glat
    håber du kunne bruge det til noget

knus Julie
    kig evt forbi xD

• #13   20. jan 2010 Jeg har redet et par få ture, men ellers så får min hest en vinterferie smiley
    Jeg har sagt til mig selv, at fra 1 April tager vi for alvor fat i ridningen igen smiley

• #15   20. jan 2010 vi har også kun ridebane - en rigtig lækker og godt drænet en af slagsen, men hva hjælper det når den er dækket af sne??;) vi skridter, rydder op i stalden, rykker man og pandelokog strigler lidt ekstra, alt det man normalt ikk lige har tid til;) vi har ridehus kort, men bilen er i stykker!;(

men har det lige som dig, nu må sneen godt forsvinde;)
    men ponyen nyder den lange ferie<3

ps. flico går med sko og det klamper derfor i hans hove når vi rider, hvis nogen ved om man på en eller anden måde kan undgå det så skriv endelig pb, tak;)

Kommentér på:
Jer uden ridehus...

Annonce