{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

min kanin Mikkels sørgelige historie.. {{forumTopicSubject}}

I sommeren 2008 fik jeg en stor forskrækkelse, da jeg ville sige hej til en af mine kaniner, Mikkel.
Da jeg åbnede den store låge og kaldte på ham kom han ikke. Jeg åbnede den lille for at kigge om han var der. Det var han men jeg kunne ikke se hans hoved kun en masse blod.
Jeg begyndte at græde rigtig meget. Jeg kaldte på mine forældre som ellers var på vej i biografen.
Så åbnede jeg Guffes lille rum fordi jeg kunne se at Mikkels hoved sad fast. Mikkel havde bidt sig igennem et 5 cm tykt stykke træ som var imellem de to hanner. Men han kunne ikke komme ud igen. Guffe havde bidt hans ører af! Mine forældre blev hjemme fra biografen og hjalp med at rense sårene. Næste dag havde vi fået en akut tid hos dyrelægen. Jeg havde sagt ja til at få det stakkels kræ aflivet, da jeg troede han ikke kunne leve med det pågrund af smerter.
Jeg græd på vejen derned.
Da vi kom lød dyrelægen ikke som om det var så slemt.
Hun sagde at det stort set kun var kosmetisk der kunne gøres noget andet end medicin selvfølgelig.
Der var ikke så mange nerver lige der hvor der var blevet bidt af så det gjorde ikke så ondt på ham.
De næste 5-6 dage skulle han have antibiotika og smertestillende.
Jeg ville ikke have det godt med mig selv hvis jeg havde aflivet ham. Han er sådan et dejligt dyr og man kan ikke aflive et dyr pågrund af dets udseende.


http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/3756202_l.jpg

undskyld det blev lidt langt men havde bare lyst til at dele det med andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kanin Mikkels sørgelige historie..
Kommentér på:
min kanin Mikkels sørgelige historie..

Annonce