{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.670 visninger | Oprettet:

Hjælp til essay {{forumTopicSubject}}

Vi har fået et essay for i skolen, vi skulle skrive om enten mobiltelefonen eller tro, jeg valgte mobilen. Men jeg har aldrig skrevet et før, er jeg på vej i den rigtige retning? smiley

Mobiltelefonen, en by i Rysland ?
Ring ring ring. “årh hold da op med at ringe“ tænkte jeg bare. Bip bip. Årh en sms, jeg orker det simpelhen ikke ! Vores verden er alt for teknologisk, der er ingen der sender brève til mig, udover til jul, og ellers er det bare nogle regninger. Gad vide hvordan vores verden ville se ud uden telefonen ? Så ville man få en hel masse brève, og sikkert også besøge andre meget mere. Men ville vi kunne leve uden telefonen ? Det er jo en enestående form for kommonikation ! Alle bruger mobilen ; Direktører, skolebørn, kassedamerne i netto. Ja allé har stortset en telefon. Jeg tror folk ville kigge underligt hvis man ikke har en mobil. Teleselskaberne tjener også godt på det, de laver allé mulige forskellige tilbud som sikkert kun er en fordel får teleselskaberne. I dag kan mobilen allé mulige mærkelige ting ; de har gps’er indbygget i de nyeste, kamera, man kan overfører musik til mobil, sende sms’er, mms’er, og alle mulige andre funktioner. Mobilen har nærmest indtaget vores liv, det er blevet en del af vores hverdag, Mobilen er vel også en form for falsk kommunikation, en sms kan misforstås på mange måder, og det er vel meget nemmere at skrive “jeg ved hvor du bor vi kommer og smadre dig “ i sms, istedet for at sige det ansigt-til-ansigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til essay
Kommentér på:
Hjælp til essay

Annonce