{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har et stoppe afløb i køkkenet. 1.800 kr.
  • Siemens vaskemaskine - Vand tilførselsfejl / lunkenvand 1.700 kr.
  • Rensning af ovn 1.062 kr.
  • Min opvaskemaskine drypper. Den drypper for neden så under opvaskemaskinen, ved lågen 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DIT STÆVNE-OUTFIT ? (:
  • #1   1. feb 2010 se mit fotoalbum med stævne udstyr:)

• #3   1. feb 2010 Dressur:
    Sort stævnejakke m. guldpipe
    Hvid skjorte
    Hvid bomuldsplastron m. brun/guld slipsenål
    Hvide ridebukser
    Sorte Cavallo støvler
    Hvidt anna Scarpati underlag med brun kantbånd og guld/brun pipe
    Hvide gamacher
    Brune PC klokker

Til opvarmning:
    Brun Kyra-jakke
    Brun Hoffmeier fleece
    Brunt fleece-tæppe

• #5   1. feb 2010 Mangler vist lieget par enkelt ting smiley
    Pandebånd: SD m. brune og guldsten eller buet med 4 rækker sten
    Sort trense
    Passier Young Champ sadel m. orange pipe
    Hjelm: Horka m. brune og orange sten eller EuroLite

• #7   1. feb 2010 Rider med rødt og brunt

Rød animo jakke

Hvide kingsland ridebukser + kingsland stævneskjorte med rød og grøn stribe på

Rødt john whitaker underlag, + rødt velourpandebånd og røde tretorn, sort whitaker hjelm

Og så brunt equipe udstyr (;

se evt. http://www.facebook.com/search/?init=srp&sfxp&o=69&q=jeg+har+en+god+r%C3%B8v&s=20#/photo.php?pid=613275&id=1032854198

og ja, keder mig lidt..

• #8   1. feb 2010 Mig: Hvide bukser, sorte læderstøvler, sort stævnejakke, lyserød kingsland t-shirt noget, silkeslips, bling-bling slipsenål, hjelm, og så er mit hår sat op i en knold, og jeg har mascara og nogengange glimmer øjnskygge på.

Story: Hvist underlag, lammeskind under sadlen(har han altid), bling-bling pandebånd buet, pudset sadel og trense, hvis vi starter LB klasser har han hvide klokker og bandager på, er det LA, har vi det kun på i opvarmning, nogengange har jeg bare mine grønne PC gamacher+kokker i opvarmning.

Hvis det er spring, har han sin brune krydstrense på, og grønneunderlag + hut smiley

• #9   31. mar 2010 Jeg kører rød stil smiley

Altså ved mig selv, er der ikke så meget rødt, det jeg har består af: Sort stævnejakke med svarowskisten på kraven, hvide handsker, hvide ridebukser, sergio grasso ridestøvler, åndbar polo stævne t-shirt eller bluse (alt efter hvor varmt der er), og satin plastron med plastron nål formet med guldblade og røde roser smiley

Til hesten: Rød/hvid grime, Hvidt dressur anna scarpati underlag med rød/guld kantbånd, hvide fie skarsø bandager, og så det basale udstyr har ejeren. I øjeblikket har jeg kun part smiley Men sadel er en wintec isabell werth, og trensen kan jeg ikke huske mærket på smiley

• #10   31. mar 2010 og så har ejeren så også rødt skridttæppe, røde transportgamacher, rødt transport dækken og jeg har også en rød bomber jakke som jeg har på i opvarmningen smiley

Kommentér på:
DIT STÆVNE-OUTFIT ? (:

Annonce