skyllefarve? {{forumTopicSubject}}
jeg står i denne situation, at jeg er godt træt af mit hår! for ca. 7-8 måneder siden lysnede jeg det, med alm. købe farve fra matas. jeg har normalt blond hår, syntes dog at det var begyndt at blive mørkt, defor lysnede jeg det. efterhånden har jeg hold farven ved lige, da jeg får virkelige tydlige udgroninger. men nu, er jeg træt af at rende rundt med en ''kundstig'' blond farve i håret, jeg syntes det begynder at se falsk ud, og det bryder jeg mig ikke om. på den anden side, trænger jeg også bare til noget nyt. har været lyshåret i snart 15 år. Jeg havde tænkt mig at farve det brunt (ikke mega mørkt) med et rødt skær i, jeg har prøvet min venindes extension og sat dem i toppen af håret, hvilket faktisk så pænt ud til mig.
mit spørgsmål er nu, kan jeg godt farve mit blonde hår til en brun hårfave via. skyllefarve? (jeg er udemærket klar over det skal ved lige holdes, dog ikke hvor tit)
Og til jer der tænker at det er meget bedre at gå til en frisør kan jeg desværre kun sige at jeg simpelthen ikke har penge til det, som det ser ud nu
desværre, ellers havde jeg gjort det..
hold det i en pæn tone! tak...
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
så jeg kan ikke se at du ikke kunne skulle farve dit brunt
maj 2007
Følger: 103 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 1.025
så vær forbedret på det ikke går ud, og køb ikke en for mørk farve (:
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Er rødhåret og farver selv mit hår med L'oreal, men det er permanent hårfarve, fungere udemærket - det eneste man ikke skal forsøge på selv, er at afblege håret eller farve det fra mørk til lys...
Men vil nok mene at skyllefarve vil se lidt sjovt ud, når det er ved at gå ud i lyst hår (:
Jeg vil modsat dig gerne have min naturlige farve tilbage, men det tager nok det næste år hvis det skal vokse ud og har ikke penge pt. til at få det trukket ud -.-
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 57 Svar: 229
Rikke lund: jeg ville heller ikke have at det skal kunne skylles ud igen, ville være rigtig glad hvis det nu bare gad blive siddende, hehe
sep 2007
Hvorfor så ikke farve det permanent? (: Så slipper du for at farve så ofte. Med permanent, der skal du farve hver 2-3 måned for at bibeholde den samme farve, eller jeg skal. Mit røde hår skinner igennem lige meget hvor mørkebrunt jeg farver det og efter kort tid er der ret rødt skær i toppen.
Med skylle ud farve gætter jeg på at det skal farves 1 gang om måneden hvis det skal holdes ved lige.
apr 2008
maj 2009
Følger: 37 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 21
sep 2007
Min farve er ihvertfald pænt permanent? (:
Det blev sidst farvet i september vel og det er stadig brunt, dog ikke så mørkt som oprindeligt men det er pga. min evige røde udgroninger og røde skær.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 761
Først farvede jeg det helt mørkebrunt og havde det i mange år. Så blev jeg træt af det og ville være lyshåret, vi affarvede det selv (hvilket jeg IKKE vil anbefale !) Nåh men det blev helt lyst, men det klædte mig slet ikke
Så farvede jeg mit hår med Garnier- Lys Mahognibrun.. og den farve har jeg stadig
Det er dog ikke skyllefarve, for når du har haft affarvet dit hår, har den nye farve lidt svært ved at blive i ( Du skal vælge noget med rød tone som du også skriver, for hvis du farver det med alm. brun, kan du risikere at få grønt skær
Men Garnier- lys mahogni, kan jeg helt klart anbefale, det skal kun sidde i i 20 minutter
(Den første gang du farver det bliver det meget lysebrunt, med rødt skær, da farven som sagt kan have lidt svært ved at sætte sig i håret, men så farver du bare igen nogle uger efter.. og så skulle den gerne være der
apr 2008
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 644
sep 2007
Spring ud i det, man ved aldrig med hårfarve (:
apr 2008
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 761
Held og lykke
apr 2008
mar 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 37 Svar: 895
Held og lykke med det og husk og læg billeder ind af det færdige resultat så vi kan se hvor flot det bliver
skyllefarve?