{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Der sker mærkelige ting på mit værelse {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Wow - har lige en scary oplevelse, jeg gerne vil dele med nogen. Det skete sidste nat, da jeg skulle sove.

For lige at forklare mig først, er jeg altså en rationel person, der ikke hopper på hvad som helst. Jeg er naturvidenskabeligt anlagt, og troede egentlig ikke på alle de historier, jeg havde hørt om ånder og overnaturlige fænomener...

Men nu, Nu bliver jeg sgu lidt i tvivl.

Sagen er den, at jeg som meget lille havde en sær oplevelse, hvor jeg og min søster kunne høre en pige græde i kælderen i vores gamle hus. Vi tænkte jo slet ikke på ånder og den slags dengang, så vi troede, at der virkelig var nogen dernede, og efter noget tid havde vi glemt alt om det. Her for et par år siden fik vi så husket hinanden på det, og vi mærkede vist begge lige noget koldt risle ned ad ryggen smiley Men det overbeviste mig ikke. Heller ikke de gange, mit fjernsyn er tændt af sig selv i løbet af natten, eller elapparater er startet af sig selv. Alt sammen tekniske fejl, mente jeg.

Nu ved jeg ikke længere, hvad jeg skal mene. Havde en helt surrealistisk oplevelse sidste nat:

Jeg lå i min seng og læste. Klokken var nok omkring halv et om natten. Det startede alt sammen med, at jeg hørte lyden af noget, der faldt på gulvet. Jeg kiggede ned på gulvet der hvor lyden var kommet fra, men der lå ikke noget, og så tænkte jeg ikke mere over det. Jeg besluttede mig for at lægge bogen væk og lægge mig til at sove, og jeg puttede bogen ned under sengen og lagde mig om på siden så jeg kiggede ind i væggen. Det er så dér, jeg hører en helt tydelig lyd fra midten af værelset. "Mmmmm" siger den, ligeså højt som en person, der taler højt. Og det var fuldstændig tydeligt, at den kom inde fra værelset.
Først får jeg en mærkelig tanke om, at det er en ledning, der knitrede, og så kommer jeg til fornuft. Det lød grangiveligt som et menneskes stemme, men det kan jo ikke passe. Jeg kigger rundt i rummet, men der er selvfølgelig ikke nogen, så jeg lægger mig ned med dynen over hovedet.
Så hører jeg en klikkelyd, hvis I forestiller jer hvordan det lyder, når man knækker fingre. Det giver et sæt i mig, og jeg kigger op. Der kommer flere klikkelyde, først henne fra skænken, så ved min reol, og der kommer flere og flere. Jeg begynder at blive temmelig nervøs, men da jeg jo kan se, at der ikke er noget, lægger jeg mig ned igen.
Så begynder der en kradselyd henne fra min skænk. Det lyder fuldstændig som negle, der krader mod siden af skænken. Jeg er på dette tidspunkt pænt bange, og overvejer på trods af mine atten år at gå ind til min mor og sove på hendes værelse. Jeg ligger og kigger ud i rummet lidt tid, før lydene begynder at aftage, og beslutter mig så for at prøve at sove alligevel. Ligeså stille forsvinder lydene, og jeg falder i søvn.

Det var virkelig en spooky nat. Har da oplevet sære ting som sagt, men aldrig ligefrem hørt stemmer og kradselyde. Når jeg sidder og skriver det her, virker det allerede langt væk, og prøver næsten at bilde mig selv ind, at det skete i min fantasi.

Det ville jo også være bedst hvis det gjorde.

Nå, kom så med jeres lignende historier smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der sker mærkelige ting på mit værelse
Kommentér på:
Der sker mærkelige ting på mit værelse

Annonce