{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver en formand??
  • #1   11. feb 2010 At tage alt skraldet fra medlemmer som synes klubben/bestyrelsen er dumme fx tager for høje priser for undervisning mm., være klubbens ansigt udadtil, sørge for alt sker rigtigt fx. søge tilskud/indsende oplysninger til kommunen/DRF, hjælpe til ved alle arragementer således at man viser medlemmerne at man er en aktiv formand/bestyrelse, kontraktforhandlinger med berider/ejere af stedet hvor rideklubben holder til samt meget meget andet

• #2   11. feb 2010
    Som
    Berit,Libell&Gedda *RHO* skriver
    Samt meget mere. Det er et stort arbejde.
    Men det er jo forskelligt hvordan tingene bliver fordelt mellem betyrelses medlemmerne. Er selv lige trådt ud af bestyrelse i en rideklub. Der havde vi alle hvert vores ansvarsområde, jeg var næstformand og stod f.eks. for alt omkring hestene, hvor vores formand stod for alt omkring undervisere, vores sekretær stod for planlægning af undervisning.
    osv.

• #3   11. feb 2010 det bliver for omfangsrigt til at ville være noget jeg vil rode mig kan jeg godt høre.
    Tak for hjælpen.

• #4   11. feb 2010 Generelt synes jeg der ligger et stort ansvar på bestyrelsen. Altså det er jo deres opgave at drive en rideklub, så det hele kører uden problemer. Men de skal gøre det ulønnet og frivilligt

Kommentér på:
Hvad laver en formand??

Annonce