{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Madeleine sagen? Hvad mener DU? {{forumTopicSubject}}

Ja sagen m den pige ved navn madeleine der blev bortført som 3 årig idag hvis hun er i live svare til 6 år !
Tror du hun lever eller om hun er blevet dræbt? giv din mening om sagen og skriv hvad du tror der er sket!

- dette skal bruges til en skoleopgave !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Madeleine sagen? Hvad mener DU?
  • #1   26. feb 2010 JEg synes virkelig det er frygteligt. Jeg har fulgt sagen gennem medierne, og forstår virkelig ikke, hvorfor hun slet ikke kan findes igen.

Jeg håber inderligt ikke at der er forældrene, og tror heller ikke på at de har gjort det. Jeg frygter at hun er bortført og bliver gemt væk, til alle har glemt om sagen, og så bliver brugt til børnehandel. Hun var jo desværre ikke ret gammel, så de vil stadig kunne hjernevaske hende, til at tro at det er hendes eneste verden..

Stakkels stakkels lille pige..

• #2   26. feb 2010 Jeg tror det er forældrene der har myrdet hende..

• #3   26. feb 2010 Jeg tror det er sket et uheld, og så har forældrene prøvet at dække over det..

• #4   26. feb 2010 Jeg tror forældrene kom til at give hende en overdosis sovemedicin. Og i stedet for at indrømme det, har de skaffet hendes lig af vejen, og så meldt hende kidnappet i stedet.

• #5   26. feb 2010 for nyligt læste jeg at forældrene havde hyret en mand til at bortfører hende og dræbe hende, men om det passer det ved jeg ikke.

Men jeg synes det var dybt forfærdeligt. ikke for forældrene, de var s*u selv skyld i det, men at den lille pige skulle fra verden så tidligt?!

Jeg synes det var dybt latterligt at forældrene stiller sig foran kameraet og begynder at tude!

• #6   26. feb 2010 tina: hvor har du læst det henne? ;b

• #7   26. feb 2010 jeg kan ikke huske det ;D
    tror det var ude og hjemme.
    kan kigge i aften hvis det er? (:

• #8   26. feb 2010 men prøv ellers at søg på google. der kommer en masse ting op, også forskellige ting (;

• #9   26. feb 2010 tak (:

• #10   26. feb 2010 Jeg tror det er forældrene...
    Man giver ikke sine børn sovemedicin og man forlader heller ikke sine små børn... Jeg tror ikke de har rent mel i posen...

• #11   26. feb 2010 Jeg er af den teori, at forældrene ved et uheld kom til at slå hende ihjel. De har ikke rent mel i posen.

• #12   26. feb 2010 Altså hvis du nu havde mistet en datter - uanset hvordan - så er jeg sikker på at bare det at tænke på hende ville kunne få dig til at tude... med eller uden kamera på.

Jeg tror også de er kommet til at give hende for meget soveemedicin, eller at hun har været kravlet op i vinduet og så faldet ned og slået hovedet - som politiet udlagde i den ene udsendelse.

Forældrene har en sygelig trang til at være på... så meget at man af og til mistænker de ved mere. Men at skulle bestille en til at fjerne og myrde hende er da totalt ude i hampen - hvorfor i alverden skulle de dog det ?

Nje, jeg tror et uheld har slået hende ihjel og forældre & venner dækker over det for ikke at blive hængt ud som dårlige forældre der efterlader deres små børn alene (hvilket alle venneparrene gjorde - right?)

Men det er blot min teori (og den mest humane iøvrigt - blot tanken om bortførelser, misbrug og menneskehandel giver mig myrekryb).

Jeg håber lille maddie har fred !

• #13   26. feb 2010 Forfærdelig sag, men tænk på hvor mange kidnapninger der finder sted. Det er helt vildt. Jeg har læst en bog; "Ikke uden min datter", som handler om en kidnapning også..
    Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, vælger at tro det bedste - at hun er blevet kidnappet og forældrene er uskyldige.

• #15   26. feb 2010 Tja... det bedste for hvem ?
    Maddie eller forældrene ?

Tror på ingen måde de har gjort det med vilje - men at de har dækket over det for at slippe for straf og så har det ligesom taget overhånd...

Kidnappet - ja så håber jeg et sted stadig hun er død (hårdt sagt I know= det modsatte er for grumt at tænke på.

Jeg tror en rigtig stor del af kidnapningerne har familiære relationer.... det er vist også gældende i "ikke uden min datter". Stadig grumt for moderen (i dette tilfælde), men på en måde mere forståeligt.

• #16   26. feb 2010 Tror også det var et "uheld" og de så dækker over det, for at beholde de andre børn, man er jo ikke itvivl, om de ville miste deres børn vis det kom frem, men jeg ville aldrig som forældre kunne leve med at vide jeg har dræbt mit barn, så ville jeg hellere stå frem & vide mine børn er sikkre og får det godt, det er bare irriterende, man ikke ved om hvad der er sket?

• #17   26. feb 2010 .

• #18   26. feb 2010 Som DISTURBIA skriver, har forældrene de ikke rent mel i posen. Jeg ved ikke, hvad jeg tror, de har gjort.

• #20   26. feb 2010 Jeg tror heller ikke på at forældrene har rent mel i posen, dels pga. de spor som politiet allerede har som at de har givet deres barn sovemedicin og ladet det være alene.. ej, come on hvem lader deres børn være helt alene på et hotelværelse i udlandet!!! Tror som andre også skriver at forældrene dækker over at de har slået hende ihjel, og nu har det taget overhånd.. Forældrene har fået deres 15 minuts of fame, og de virker meget tilfredse med at være i alle medier, og det skræmmer mig.. havde det været hvilket som helst andet par så havde de trukket sig tilbage igen, men madelaine's forældre nyder det jo.. Synes der er noget seriøst muggent ved denne sag, og tror ikke på at forældrene har rent mel i posen..

• #21   26. feb 2010 Jeg har kun en kommentar hvordan fanden kan man efterlade børnene
    alene på et hotelværelse for at gå ud at spise...
    De er da ikke normalt tænkende....

Men det er sørgeligt...

Kommentér på:
Madeleine sagen? Hvad mener DU?

Annonce