343 visninger
|
Oprettet:
Når man skal have en hest ind billeder {{forumTopicSubject}}
når man skal have en hest ind på hg beder stort set alle dem der byder velkommen om ridebilleder...det er vel oss fint nok. men hvis man er nubegynder og gerne vil have rideskolehesten ind tror jeg da hellere man skal lade være med at ligge ridebilleder ind. det ender jo bare med man bliver kilet ned med dumme grimme hånlige m.m. kommentare om man ikk kan ride, og så starter diskutionen om hvordan korrekt ridningen er.
mit spørgmål er bare hvorfor er folk så onde mod hinanden??
jeg stillede bare et problem op.. det kunne lige så godt være ridebilleder generelt....
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
Flere af vores voksne heste bliver ikke redet, da det er avlshopper, så lægger jeg altså ikke ridebilleder ind
Men 10 næsten ens hovedbilleder, synes jeg heller ikke er okay. Jeg synes billederne skal være varieret, hoved, krop, med og uden menneske, og gerne både ude og inde ellers helst kun ude, hvor lyset jo giver bedst billeder..
Det er noget af det, jeg ser på, når jeg kigger profil, men samtidig kan en profil have billederne i top og næsten ingen tekst, et synes jeg faktisk er lige så træls, fuldstændig som den omvendte version, så meget tekst, at man ikke orker at læse det, eller beskrivelsen fyldt ud med tekst formet som en hest eller hvad ved jeg.
Jeg afviser dog altid kun, hvis HG´s reglement ikke er overholdt...
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 608
nov 2008
Følger: 127 Følgere: 122 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.054
Undre mig lige lidt...... Hvis man nu ride en rideskole hest fast hver torsdag og har redet den i 3-4 måneder, er man så ikke velkommen på hg bare fordi man ikke har råd til at ride hest mere end en gang om ugan? Man kan da godt have lyst til at oprette sin øjesten selv om man ikke rider den mere end en gang om ugen? Hvis man nu har nogle rigtig gode variedrede billeder og en fin tekst kan jeg da ikke se hvad problemet skulle være....?
nov 2008
Følger: 127 Følgere: 122 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.054
Ja men man kan jo intet på HG hvis man ikke har oprettet en hest...... kender da mange rideskole heste herinde.....
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 89
Ligesom Milla-pigen synes jeg også at det er rigelig tilknytning - Jeg forgudede den pony jeg red hver torsdag, og da han blev solgt måtte jeg til psykolog fordi jeg simpelthen var fuldstændig ødelagt og det tog mig mange år før jeg var ovre ham, på trods af at jeg i mellemtiden fik min egen lille pony.
Men det var sådan set ikke det trådstarters emne handlede om. Det handlede jo om, at tonen til tider kan være vildt hård og man får kritik lige meget hvad man gør. Jeg troede hestegalleri var et sted, hvor man kunne hygge sig, men ofte bliver der ravnerok og det virker som om man ikke bare kan glæde sig på hinandens vegne, men tit skal finde måder at rakke ned på.
Hesteverden har desværre ry for at være snobbet og det ry kan må ofte få bekræftet herinde. Omvendt synes jeg også man kan møde helt vildt søde folk og det er heldigvis sådan nogle jeg er løbet mest ind i.
Ridning er for nogen religion, men man behøver ikke at prædike uafbrudt. Forskellighed er det der gør verden skøn, så forsøg ikke at gøre den så ensrettet, men nyd i stedet at dette er et sted, hvor der er skovtursryttere, dressurryttere, bid og bidløse folk, unge og gammel, der alle har en passion for det ædle firbenede dyr
(Ups, kom jeg til at prædike nu?)
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Fordi en rideskolepony, der går 2 timer hver dag 5 gange om ugen - så kan have 10 piger, der mener de har ret til at oprette hesten...
Der er jeg enig med Stald Zederkof - der har man fotoalbum - ligesom jeg faktisk også har slettet mine solgte heste, når den nye ejer har oprettet dem herinde - og så oprettet i et fotoalbum i stedet, hvis jeg stadig vil have dem herinde..
jan 2009
Følger: 196 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 227 Svar: 2.598
shit det var nice skrevet!
virkelig godt formuleret, og kan ikke være andet end enig.
dog synes jeg også, at man skal huske, at man skal have lov til at sige sin mening (selvfølgelig på en pæn måde!), uden folk tager den mega personligt og får et føl på tværs over, at man ikke lige synes at deres hests trav var helt rentaktet i videoen.. (:
Når man skal have en hest ind billeder