{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Underlig drøm . Sry. {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med det .. :s
For nogle år siden, drømte jeg - "Jeg går rundt på en kæmpe plads. Den er tom, der er ikke andet end græs at se. Jeg går fortvivlet rundt, og kommer ned i den anden ende. Der ligger mane døde personer. Jeg går skrækslagen videre, og kommer til nogle levende mennesker. De er lænket. Manden siger at jeg skal træde på hans lænker. Det gør jeg. De løsner sig og han kommer fri. Han sier at jeg skal løsne hans børns lænker. Jeg nægter det. Han finder en kniv frem. Jeg løber. Jeg løber tilbage tværs over pladsen. Jeg høre at han råber. Men ikke hvad han siger. Jeg løber bare. Jeg kommer til en bro, der er styrtet sammen. Men der åbner sig noget. Jeg går forsigtigt ud på det. Manden indhenter mig, Jeg begynder at løbe. Lige pludselig bliver det mørkt. Jeg løber fortvivlet rundt i mørket. Der er ingen lys at se. Jeg falder og falder. Jeg vågner på et hospital, og der er lyst. Jeg ser en hånd række ned fra himlen. Hånden tager rundt om mig og tager mig op i himlen. Der er min mor. Hun kigger på mig. Hun spørger hvordan jeg kunne gøre det. Hun forsvinder. Hun smelter." og derefter vågnede jeg og græd.
Nogle der ved hvad det kan betyde? smiley
Undskyld at det blev så langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig drøm . Sry.
  • #1   24. mar 2010 Det lyder ikke så dejligt. s;
    Det kan være du har et savn`? ;s

Jeg drømmer også nogle gange mæreklige ting feks..¨¨Jeg løb rundt ude på græsplænen, en meget stor og blodtørstig løve løb hen mod mig, og så vågnede jeg. :S

Har også engan oplevet at drømme at.

Min lillesøster ( 2 år dengang ) Lagde i en hospitals seng og ville dø inde for få timer. :s

Og har også engang drømt at jeg mistede min mor, i en bilulykke. :S

-
    Og min far engang havde en meget lidende smertesygedom og kunne dø når som helst ;'(

Jeg tænkte på det 2 dage efter... :S
    Og det mest Scary var at jeg havde gået i søvne 2 nætter i træk for at gå ind og se til ham ;S

- Der gik dage inde jeg var kommet helt over det :S Og var bange for at sove en hel uge efter :'[

• #2   24. mar 2010
    At drømme at du bliver jaget er en af de mest almindelige drømme man kan have og i sådan en drøm kan du f.eks. blive forfulgt af en styg mand, et farligt dyr eller måske en ukendt skikkelse uden ansigt. Hvordan du reagere på din forfølgers i din drøm viser hvordan du takler frygt, stress og lignede i vågen tilstand. At løbe fra en forfølger i din drøm kan betyder at der sker noget i dit liv som du prøver at undgå at konfrontere. Spørg dig selv; ”hvem er det der jager mig?”, når du har fundet svaret på det spørgsmål, ja kan du findel kilden til din frygt og stress.

Din forfølger i dine drømme kan faktisk også være ”dig selv”, dvs. dine følelse kan tage form som en forfølger. Det kan være følelser som jalousi eller skyldfølelse.

Afstanden mellem dig og din forfølger i drømmen er meget vigtig. Er der en lille afstand mellem dig og din forfølger, er det et tegn på du er ”tæt” på dit problem fra den vågne verden. Er den fysiske afstand derimod lang, så betyder det at du langsomt er ved at tage psykisk afstand fra dit problem i den vågne verden.

Er det derimod dig der jager nogen, kan det være tegn på at du halter bagud i dit vågne liv. Der er noget som du vil have noget som du prøver at få.

Så næste gang du drømmer at du blive forfulgt, så stop op, vend dig om og se din forfølger i øjnene. 

• #3   24. mar 2010 Jeg har engang drømt en ulv åd en mus og jeg er pisse bange for ulve nu? xD

• #4   24. mar 2010 min mor har drømt at min morfar lage død nede i sit værelse
    de bode sammen med min far og søster
    jeg var ikke født
    lige omkring en uge sener skete det han lage død nede i sit værelse

Kommentér på:
Underlig drøm . Sry.

Annonce