fobi/angst for fødder {{forumTopicSubject}}
Heej HG.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er eet sted på nettet hvor man kan læse om fobi for fødder.
Jeg har nemlig selv fobi for dem.
Jeg kan ikke klare tanken om at andre folk skal røre mine fødder, eller jeg skal rør ved deres.
Ja i det hele taget bare at andre fødder skal i nærheden af mig.
F.x var jeg en gang til en fest, og en fyr tog sine fødder op i sofaen, og de lå 15 cm fra mig, jeg bad ham pænt om at fjerne dem, også rykkede han dem tættere på mig, da de så rørte mit lår, der brød jeg sammen, og løb ud på wc'et, jeg brød helt sammen, som var der en der lige havde for grebet sig på mig.
Så ja jeg ville egentlig gerne læse lidt om det, hvad man evt kan gøre osv
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
Men jeg kan gå helt i panik hvis der er nogen der vil røre ved mine fødder, jeg kan bare ikke have det. Og har bestem ikke lyst til at røre ved andres.
Men prøv at søg på google.. Søg evt på forbi fødder wiki...
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
Mit det startede også i det små, med at jeg bare ikke kunne li fødder, men det er blevet værre og værre med igennem årende
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
Men kan fortælle dig at det hedder Lobofobi... Det er angsten for fødder
feb 2007
jul 2006
Følger: 90 Følgere: 86 Heste: 6 Emner: 48 Svar: 369
Du kan læse om fobier generelt her: http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Fobier.aspx
jul 2006
feb 2007
Jeg har intet imod mine egne fødder.
Var lige inde og læse på det link du sendte mig, og kunne så se jeg har flere af Symptomerne
såsom, hjerte banken, rysten, åndenød, kvalme/uro i maven, •Kuldegysninger, hedeture og •Smerter eller trykken i brystet
nogle af disse symptomerne kan opstå når jeg endten ser tæer vrike, eller fødder kommer for tæt på mig.
Har egentlig bare troet det var mig der var lidt små skør, for har aldrig hørt om andre der har det på samme måde som mig. Men min søster på 6år har det på samme måde som mig.
jul 2006
Altså jeg synes da heller ikke fødder er specielt lækre, faktisk synes jeg de er rigtig klamme, men det kan højst give kvalme og virke frastødende, så det er jo slet ikke så slemt
aug 2007
Følger: 99 Følgere: 96 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.145
fobi/angst for fødder