{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Min eller købers fejl? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Jeg har handlet med en herinde på HG, hvor hun har købt et dækken af mig.
Hun var længe om at få overført pengene, men da de var overført sendte jeg dækkenet afsted, som pakke, og jeg skrev en PB til køberen herinde om, at dækkenet var afsendt og hvis hun var interesseret, så kunne hun få pakkenummeret, men jeg hørte intet fra køberen.

For 6 dage siden kommer dækkenet så retur - det er ikke blevet afhentet inden fristens udløb og det kommer derfor tilbage til mig.

Jeg skrev til køber, at dækkenet var kommet retur, fordi hun ikke havde fået hentet det og hun spurgte, hvad vi så skulle gøre ved det.

Jeg skrev, at jeg ikke ville betale for portoen igen, eftersom det måtte være hendes fejl ikke at få afhentet dækkenet til tiden og siden da, har jeg ikke hørt fra hende.

Jeg ser det bare ikke som min skyld, at hun ikke får hentet dækkenet.

Hun har i forvejen købt dækkenet rigtig billigt, men kan det være rigtigt, at jeg skal betale portoen igen?

Og hvis hun ikke har svaret mig indenfor en måned på mine sidste to beskeder (køber har været online flere gange, kontrollerer det hver dag), kan jeg da så tillade mig at sælge dækkenet igen?

- hvis hun beder mig om at overføre pengene for dækkenet tilbage, kan jeg da så godt tillade mig at beholde prisen for portoen?

Håber, I kan hjælpe mig lidt med hvad der ville være etisk korrekt smiley

Hilsen Michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min eller købers fejl?
Kommentér på:
Min eller købers fejl?

Annonce