{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

computerregler (: {{forumTopicSubject}}

hej allesammen (:
sidder her ved computeren, efter jeg har spist. Så kom jeg til at tænke på, har nogle af jer sådan nogle computerregler hjemme ved jer? sådan at i kun må sidde ved computeren ma 2-3 timer om dagen? - har hørt om nogle der havde (: - hvis i havde børn ville i så give dem sådan nogle regler - evt hvorfor? (:

Hjemme hos os har vi ingen regler. Det er sådan set også mig og min lillesøsters computere alle 4 - haha (:
Men mine forældre blander sig ikke rigtig i det.
meget af mit skole-sociale netværk foregår også over computeren, og mobilen - da hesten også tager meget tid, og jeg er ikke typen der gider være sammen med nogle HVER dag, så vil jeg hellere sidde her hjemme om aftenen og skrive og slappe a efter en evt ridetime, som har været rigtig hård. Sådan noget som lektier begynder også og foregå mere og mere på computer, så i min klasse kan man nærmest ikke "undvære" en bærbar, da vi nogle gange selv helst skal medbringe til undervisningen. (: - men samtidig er jeg da stadig en der elsker og feste om weekenden!!! (:

undskyld det blev lidt langt , men fik bare den tanke om, hvad jeres regler og vaner var medhenhold til computeren/bærbaren (:

Knus i:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  computerregler (:
Kommentér på:
computerregler (:

Annonce