{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Så er det imorgen :'( {{forumTopicSubject}}

I morgen skal jeg tage den svære beslutning at ringe til dyrlægen, og bestille en aflivning til mine 2 dejlige chinchillaer smiley Det føles nærmest som aktiv dødshjælp.

Grunden.
Jeg har Jon på 8 år, og Joanna på 5 år. Joanna har jeg haft siden hun blev taget fra hendes mor, og hun stoler udelukkende på mig. Hun er dog blevet syg. Hun har fået en byld ved kinden, og er blevet meget tynd i løbet af få dage. Har haft vagtdyrlæge indeover, som sagde jeg skulle vente til min egen dyrlæge åbnede efter påske..
Hun virker frisk nok, vil gerne lege, vil gerne kæle, vil gerne bade i sand, vil gerne alt. Spiser også, men meget langsomt.. Fik også at vide af vagtdyrlægen at jeg skulle regne med en aflivning pga det er så et lille dyr, og pga hendes alder. Og vil jo heller ikke have hun skal lide.. smiley
Jon er blind på det ene øje, pga grå stær, og de er fuldstændige afhængige af hinanden, derfor vælger jeg i morgen at give ham fred. Lade dem dø sammen..

Det er mega hårdt, bare at skrive.
Frygter for at ringe til dyrlægen i morgen, men det er jo sådan noget man ved, man kommer til når man anskaffer sig et dyr.
Hun skal ikke lide igennem en evt operation, bare for at jeg bliver glad..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det imorgen :'(
Kommentér på:
Så er det imorgen :'(

Annonce