{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Hvad sker der i mit hus??? (Part II) {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Flere af jer har nok læst om de hersens sære fænomener, der sker rundt omkring mig og min familie.

For jer, der ikke har, har jeg kopieret teksten fra mit sidste indlæg om det. Der er nemlig sket flere MEGET mærkelige ting siden, som nok slår alt, hvad jeg før har prøvet.



Nå, men her er mit sidste indlæg:

Hej alle.
Hm, har jo fortalt lidt om det herinde før, i mine lidt mere overtroiske øjeblikke x) For som tidligere skrevet er jeg naturvidenskabeligt anlagt, og er generelt utrolig skeptisk når det kommer til alt sådan noget med overnaturlige ting.

Men nu er den gal igen.

Altså, der er jo sket mærkelige ting for min familie lige så længe jeg kan huske. Da jeg var lille stod jeg med min jævnaldrende søster henne ved kælderdøren i vores gamle hus og hørte en lille pige græde nede i kælderen. Believe it or not! Havde jeg selv fået fortalt sådan en historie, ville jeg ikke have givet fem flade øre for den. Men det er sgu kun ind til man selv oplever noget!

For nogle år siden flyttede vi så til det hus, jeg bor i nu. Her sker sære ting. Kan nævne et par stykker, for jer der ikke har læst om dem før:

- Midt om natten kan jeg ikke falde i søvn. Pludselig bevæger gardinet sig henne ved vinduet, som om det bliver trukket udad. Jeg tænker, at jeg nok havde set forkert.
I næste sekund springer min hund op af sengen, lysvågen. Hun stiller sig helt nede i fodenden og stirrer bare på et eller andet i retning af døren! Sådan står hun lidt. Så vender hun sig om og kryber hele vejen langs væggen, lægger sig helt op ved mit hoved og ligger og ryster. Der går omkring 10 minutter, så falder hun med ét til ro og lægger sig tilbage på plads og falder i søvn med det samme.

- På et tidspunkt sad jeg inde i min mors seng en aften sammen med min mor, vi sad og snakkede. En af vores andre hunde hopper op i sengen. Lige pludselig er det som om, hun får øje på noget. Hun ligger bare og kigger op i loften, og man kan ikke få kontakt til hende. Vi beder hende om at gå ned fra sengen, men i stedet lægger hun sig helt hen over min mor og følger intenst et eller andet oppe ved loftet med øjnene.

- Min fjernsyn starter konstant af sig selv, og altid kun om natten. Engang sad jeg og kiggede på fjernbetjeningen, og pludselig tændte fjernsynet - jeg har altså ikke bare gjort det i søvne!

- Elkedelen er altid slukket. Hvorfor? Ellers går den igang af sig selv.

- For ikke så længe siden lød der pludselig en mærkelig lyd inde på mit værelse, da jeg prøvede at sove. Ligesom en person, der sagde meget højt "Maaaa". Blev vildt forskrækket! Så trak bare dynen op og prøvede at falde i søvn. Så begyndte der at lyde kradselyde og knækken (som når man knækker fingre) fra alle mulige steder, konstant i lang tid. Kunne blandt andet høre en tydelig lyd som om der var nogle negle der kradsede flere gang mod skænken lige ved min seng. Til sidst stoppede det og der blev stille, og jeg kunne falde i søvn.

Bare lige nogle eksempler. Nu har der så lige været to mere inden for ganske få dage.

Jeg skulle bruge mine solbriller, og går hen og åbner skuffen, hvor de ligger (jeg har ikke brugt dem siden i sommers). De ligger der ganske vist også, men da jeg tager dem op, ser jeg at de er knækkede i stellet og at det ene brilleglas mangler! Tænker at det er lidt underligt, også fordi det glas, der er faldet ud, IKKE ligger i skuffen.
Dagen efter samler jeg noget vasketøj op fra gulvet i den anden ende af værelset. Neden under det ligger brilleglasset!
Det er virkelig, virkelig weird!

Og så har hele familien rendt rundt og ledt efter et håndspejl i omkring en måned. Pludselig ligger det på sin sædvanlige plads i badeværelset!

Synes altså virkelig jeg bliver forfulgt af mærkelige fænomener.

Men nu er det tid til, at I disker op med jeres lignende historier! Så jeg kan se jeg ikke er den eneste x)


SLUT.

Nu er det tid til at fortælle om de nye ting, der sker.

- Min mor var ude i skoven og løbe sig en tur. Pludselig ser hun en fisk midt inde i skoven!
Der er ingen søer i skoven, eller jo, en mindre en i den anden ende, ca. 5-7 km borte.
Fisken er cirka 70 cm lang og har kun hovedet tilbage, resten af kroppen er bare skelet.

Nå, i sig selv ikke SÅ underligt eller overnaturligt. Ind til dette sker.

- Dagen efter min mor har fortalt om oplevelsen, er vi ude i haven sammen med hundene. Pludselig får vi øje på en hvid "klump" oppe i den ene ende af haven. Vi går op og undersøger det.
Klumpen viser sig at være en død fugl. Den er på størrelse med en tyrkerdue, har røde duefødder, og er fuldstændig kridhvid over det hele (har aldrig set sådan en fugl før i DK??).
Fuglen mangler hovedet. Resten er intakt, men hovedet er væk.

Ret sært indtil videre. Fuglen har kroppen men intet hoved, og fisken har hoved men ingen krop.

- Her forleden morgen kommer min mor ind i stuen, og tror ikke sine egne øjne.
Der ligger noget, der virkelig minder om en rede i sofaen. Det er en rundt samling af hø og små bøgeblade. Hun samler den op og viser den til mig senere, og vi bliver altså lidt nervøse.

- Et par dage senere ligger der pludselig en masse fuglefrø ude på badeværelsegulvet.


Jeg synes altså efterhånden at det begynder at blive spooky. Rigtig spooky.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der i mit hus??? (Part II)
Kommentér på:
Hvad sker der i mit hus??? (Part II)

Annonce