{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

scooter-køb? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

er der nogle scooter-folk til stede smiley

Jeg vil gerne købe en pgo, kan ikke finde ud af, om det skal være en 30 eller 45. Har kun haft 30 før.

Er der sidespejle med, når man køber en ny?

Nummerpladen har jeg set koster 600, hvis det er 45?

Er der andre udgifter, jeg ikke har tænkt på, før man er "kørende"? Det er der sikkert??

Jeg har...: Kæde, hjelm etc. Regner med at køre den hjem selv.

Det er nogle år siden jeg har købt ny. Håber nogen kan svare. smiley

Lone

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooter-køb?
  • #1   13. apr 2010 PGO fåes kun som 30'er.. Hvis du vil have en 45'er hedder den noget andet.

Men du skal lige huske forsikringen på den. For min 45'er giver jeg 1000 kr om året og dem skal du jo betale når du får plader på. Ellers tror jeg ikke der er andre udgifter ved det.

På en 45' er der sidespejl med.. Det kan faktisk godt gå hen og være lovpiligtigt.

Men bare husk på at det går ud over dit kørekort hvis du tuner den eller køre spiritus på den.

• #2   13. apr 2010 Undskyld.. Det er mig der ikke er vågen her. Selvfølgelig fåes en PGO som 45... Sidder og tænker på en hot50.

• #4   13. apr 2010 Hejsa,

ja, jeg har kørekort.

Tænkte nok, man skulle tilkøbe sidespejle. Øv. Det løber hurtigt op. Købte i tidernes morgen en dr. big, med lidt tilkøb kom jeg til at give 25.000. Men det giver jeg IKKE denne gang. Den skal bare køre mig ud i stalden. smiley

Hvis I har flere gode råd, eller jeg har glemt nogle omkostninger, så sig til smiley

• #5   13. apr 2010 Køb en 45. Sys jeg hvis du har kørekort smiley

• #6   13. apr 2010 Køb aldrig noget fra THANSEN - Jeg har haft sendt min Gigantico frem og tilbage hos dem 5 gange nu, og de har stadig ikke lavet lortet. Den var i stykker 2 timer efter jeg første gang prøvede den, hvor jeg blot havde kørt en lille tur på vejen.

• #7   13. apr 2010 har købt min scooter - pgo no fair. hos den lokale. Er der har slet slet ikke været noget galt med den. har haft den siden den 12 december sidste år smiley

• #8   13. apr 2010 Ej der plejer da at være sidespejle med.. Har købt begge mine PGO Big Max med sidespejle smiley

Og jeg giver 1300 om året for forsikring..

• #9   13. apr 2010 jeg havde en PGO comet, og den kan klart anbefales. Desuden fulgte der sidespejle med smiley Fik min bror til at pille lidt ved den så den kørte omkring 50-60km/t.

God lille knallert som aldrig gik i stykker i den tid jeg havde den. Mener jeg gav omkring 12.000kr. fra ny af i 2002.

• #10   14. apr 2010 hejsa,

ja, jeg ved ikke - hælder måske til en 45, fordi jeg ikke kender nogen, der kan pille begrænsningerne af. Forhandlerne vil ikke gøre det, vel?

Lyder godt, I havde sidespejle med i købet!

Har skrevet til to forhandlere, om de tage en "gammel "scooter (fra 2007) i bytte. Ikke fordi den er meget værd, men så er jeg af med den, og måske kan jeg få et lille afslag?

Lone

Kommentér på:
scooter-køb?

Annonce