{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

139 Tyske ord. Nogen der keder sig? {{forumTopicSubject}}

Nogen der vil læse de her 139 tyske ord, og se om i lige falder over nogel fejl?

Ein Studienaufenthalt im Ausland kann ein sehr großes Erlebnis sein. Ich meine dass man kann sehr viel von andreren Kulturen lernen. Hoffentlich herausfordert man seine Sprachfertigkeit, aber es ist nicht nur eine fachliche Herausforderung, aber auch eine menschliche Herausforderung. Man muss offen für eine neue Kultur und neue Menschen sein, und offen für neue Freundschafte, sonst glaube ich, dass es ein bisschen langweilig wird.
Ich habe selbst ein Studienaufenthalt im Ausland erwägt, weil ich glaube, dass es sehr spannend neue Menschen zu treffen ist, eine andere Kultur zu erleben, und ich will auch gern meine Sprachfertigkeit verbessern. Aber ein Studienaufenthalt ist sehr teuer, und man kann riskieren bei einer schlechten Familie zu wohnen, und dann ist ein Jahr weg von zu Hause sehr lange. Aber es ist klar ein großes Erlebnis, so für mich ist es ständig eine Möglichkeit.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  139 Tyske ord. Nogen der keder sig?
  • #1   14. apr 2010 En undersøgelse i udlandet kan være en meget stor oplevelse. Jeg mener, at man kan lære en masse fra en anden kultur. Forhåbentlig udfordringer ens sprogkundskaber, men det er ikke kun en teknisk udfordring, men også en menneskelig udfordring. Man skal være åben for en ny kultur og nye mennesker, og åben for nye venskaber, eller jeg synes, det er en smule kedeligt.
    Jeg har selv en undersøgelse i udlandet overvejer, fordi jeg synes, det er meget spændende at møde nye mennesker, opleve en anden kultur, og jeg vil også gerne forbedre mine sprogkundskaber. Men en undersøgelse er meget dyrt, og du kan risikere en fattig familie at leve, og så er et år væk fra hjemmet for meget længe. Men det er helt klart en stor oplevelse, så for mig er det altid en mulighed.

• #2   14. apr 2010 Oversat og synes det lyder fint

• #3   14. apr 2010 Ikke en oversættelse jeg søger, men om der er nogle der falder over fejl (:

Kommentér på:
139 Tyske ord. Nogen der keder sig?

Annonce