Hjælp ang. Movie maker {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg vil jo meget gerne lave en video inde på movie maker... Men de videoer som er overført fra min mobil til computeren kan ikke lægges ind den skriver bare dette:
Filen C:\Users\Malene\Pictures\Videoer\Julia og Luna (2).MP4 kan ikke importeres, fordi det codec, der skal bruges til at afspille filen, ikke er installeret på computeren. Hvis du allerede har forsøgt at hente og installere det codec, skal du lukke og genstarte Windows Movie Maker og derefter prøve at importere filen igen.
Hvad og hvordan installerer jeg det der som den mangler for at kunne ligge de videoer ind?? Nogen der kan hjælpe, er åben for alle forslag:)
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.138
altså hvis videoen er inde på movie maker..hvis det drejer sig om at overføre fra mobilen til pc..så kan jeg ikke hjælpe
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 787
Det kan du gøre inde på en hjemmside, jeg er dog ikke hjemme lige nu, og kan ikke huske hvad siden hedder.
Kommer hjem i aften, så kan jeg lige sende den.
maj 2007
Følger: 122 Følgere: 126 Heste: 5 Emner: 35 Svar: 94
Det vil jeg lige prøve:) Og nej altså det er videoer som er overført fra min mobil til computeren den ikkke vil tage..
Louise: Det vil jeg blive rigtig glad for hvis du gider det :D!!!
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.367
(",)
maj 2007
dec 2006
Tror desværre ikke at jeg når hjem i dag alligvel, men så må jeg lige sende den imorgen
Jette N
Det er lige netop sådan et program jeg snakker om
Dette er dog bare en hjemmeside, så man ikke behøver at at hente noget ned.
maj 2007
dec 2006
http://media-convert.com/convert/
Dog lidt forsinket, men der kom lige nogle ting i vejen
Det er lidt svært at forklare på skrift, men jeg kan prøve:
Du skal bare trykke "gennemse" og så finde den video som du vil bruge. Udfra "Input format" kan du bare lade den stå på "Automatic detection"
Nedenunder står der "output format", og udfra den vælger jeg normalt "Windows Media Video (.wmv)" Den plejer at fungere fint ved mig.
Til sidst trykker du så bare på "Ok", og så skulle resten være til at finde ud af
Hvis du får gjordt det rigtig skulle det gerne fungere.
Skriv hvis du ikke kan finde ud af det, eller hvis der er noget du er i tvivl om. Kan muligvis fp tid til at lave en guide hvis der bliver brug for det
maj 2007
ange tak forhjælpen jeg er kommet derind, men den vil have at jeg skal stille den på noget andet i Input Format..
Jeg vil prøve mig lidt frem og så må vi jeg jo se
maj 2007
1000 mange gange tak for hjælpen!
dec 2006
Godt du fandt ud af det.
Så det bare igang med at lave nogle gode film! ;D
Hjælp ang. Movie maker