{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vild 2års hoppe
  • #1   29. apr 2010 Meget nemt. Jeg købte selv en 2års hoppe for godt en md siden. Godt nok var hun ikke sky, men man går ikke bare lige hen og tager hende... Men hun har lært rigtig meget på bare denne md... Så ja, men det tager selvfølgelig tid smiley

• #2   29. apr 2010 fik engang en 2 års der ALDRIG havde været i hænder og ALDRIG fra hendes mor, vil ikke lyve det var et helvede de første mange mdr, men når du så vinder den tillid og det går fremad, er det bare det hele værd smiley endnu med at kunne gøre alt og da hun var tilredet kunne jeg tulle rundt på hende kun i grime, så ville ikke være bange for at gøre det... min sprang grimer hver gang jeg ville røre ved hendes ben, var ikke van til grime så det tog oz en del tid, men har du tid og overskud til det?

• #3   29. apr 2010 Man kan hvad man vil.. Købte min som 2½ års og har lært ham alt, hvad han kan idag. Han kunne <b>intet</b> da jeg fik ham. Var ikke vant til at blive rørt over kroppen, var sky, kunne ikke løfte ben, kunne ikke gå i snor eller noget. Havde bare stået og lunet røv på en mark hele sit liv.. Han er den <b>sødeste</b> hest jeg kender.

Du skal bare vide og tænkte godt igennem, om du har tålmodighed til det. Jeg mistede nemlig hurtigt min.. smiley Men det løste sig nu.

• #4   29. apr 2010 lyder godt..
    Hun var lidt svær at komme til, gemte sig meget bag 2 andre små shetter og stejlede da jeg ville løfte hendes hove..
    Så måtte køre derfra uden hende for at tænke lidt over det og ville så høre jer hvad i mener...

• #5   29. apr 2010 kommer an på om du harmonere med damen mentalt. har du tolmodighed tid penge osv. virker hesten som om der brikker at flytte med.

Tag ud og mød den et par gange inden køb, så du helt sikker, men hvis hun er den du faldet for, så ja hvorfor ikke. og skulle der opstå problemer, kan man jo altid købe sig til kvalificeret hjælp.

;Men vær sikker på det skal være lige denne dame, inden du køber.

• #6   29. apr 2010 Sådan var William også lidt. Han var heller ikke til at fange på trods af at man stod med en spand med foder i og 8 tons gulerødder smiley Altså, vi fik ham jo fanget osv., men det var bestemt ikke let. Men det kræver en del tillid og træning - det skal jo nok komme smiley

• #7   29. apr 2010 ville godt turde gøre det igen smiley købte senere en 4 års der var lidt på samme måde og i dag har jeg jordens sødeste hest og har haft ham i 8½ år nu smiley

• #8   29. apr 2010 obs ofte er lidt sky nemmere at træne, frem for dem som kravler rundt på dig, uden respekt, og selv tager godbidderne i lommen, hvis du for langsom. så nej ville ikke være bange for at hesten var for rå på den måde.

• #9   29. apr 2010 Jeg har købt en 3 års med samme problem, det tager noget arbejde, men jeg har set hans helsøster og andre familie medlemmer og alle (bortset fra søsteren som min veninde købte samme dag, samme sted med samme problem) er dejlig rolige heste, så det er jeg sikker på at han også bliver en dag smiley

• #10   29. apr 2010 Isabella, havde stort set bare gået på en mark med hendes mor til jeg købte hende som 3½ årig. og det har været hårdt og det har kostet sved og tårer, men den hest har den største plads i mit hjerte, og jeg vil aldrig kunne knytte bånd med en hest på den måde, nogensinde igen. Sidder og småtuder mens jeg skriver det her, for det vækker bare mange minder om de bedste øjeblikke i mit liv. men ogsåom de hårdeste

Du får en hest som du virkelig kan forme på din egen måde.

• #11   29. apr 2010 Med ro og fornuft kan man komme ind på livet af enhver hest, som er velfungerende mentalt uanset alder. Vi har blandt andet en hoppe i stalden, vi købte som 9 års, hun kunne ikke løfte ben eller røres fra skulderen og bagud, under et halvt år efter køb kunne hun det hele inkl at få vasket hale..
    Men som sagt den skal være mentalt velfungerende, så er det ingen problem..

Kommentér på:
vild 2års hoppe

Annonce