{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

uhyggeligt! ö {{forumTopicSubject}}

for få dage siden da jeg kom ud i stalden der ved 07:00 tiden. så ser jeg min sadel ligge på gulvet? jeg tænkte at det nok mig der havde lagt den der og glemt den, men den lå et underligt sted.. nå men jeg går så over til at hænke den op igen, så ser jeg 100 rideser i den? der tænkte jeg bare FU*K! og tog en stor bind og gik lidt rundt og se om der var nogen. der var så ikke nogen heldigvis. så jeg går over og hænger sadlen op, og ser at et af min hovedtøjer (staves? xD) er totalt ødelagt! skåret over o.s.v. og bidet er væk. det var et nyt bid og ikke det billigste. nå men så jeg kigger lidt på der hvor alle mine underlag hænger og så opdager jeg at jeg også mangler 3 underlag?! to gamle som jeg ikke bruger og et andet der er helt nyt og aldrig brugt. så jeg står og er lidt ked af det for mine ting er ødelagte og "væk"?
så det værste! når jeg åbner ind til Pathie så springer han helt tilbage af skræk ö det var virkelig voldsomt. jeg prøvede at få ham til ro i 30min han var lidt roliger efter jeg havde snakket lidt med ham. så giver jeg ham sit mad det hjalp en del. og så brugter jeg 20min på at få grime på ham og det tog lang tid at få ham ud på folden. s:
han er stadig ret sky men jeg må komme i nærheden af ham nu o.s.v. men er som sagt stadig sky især når man skal have grime på ham, men vi tager det bare stille og roligt :')

jeg forstår ikke man kan finde på sådan noget ?!
vi har meldt det til politiet smiley

- undskyld det er lidt ligegyldigt men skulle bare ud med det.

stavefejl er der nok af xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uhyggeligt! ö
Kommentér på:
uhyggeligt! ö

Annonce