{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kræft i skønhedsplet?
  • #1   1. maj 2010 ja du kan godt få kræft i skønhedspletter. og det er tegnene hvis de gør ondt eller ændre form/farve..

Sys bestemt du skal ta til lægen med det samme ..

• #2   1. maj 2010 Jeg ved ikke, hvor stor risikoen er, men jeg ville få den fjernet og undersøgt.

Har selv fået fjernet et modermærke, som pludselig blev stort, tykt og begyndte at klø..

• #3   1. maj 2010 Jeg ville straks tage til lægen. Hvis man har skønhedspletter eller modermærker som ænsre udseende kan der være kræft i. Ved ikke om det spreder sig:/

• #4   1. maj 2010 Ja jeg ved heller ikke hvor stor chance der er men som de andre siger, tag til lægen smiley

• #5   1. maj 2010 Ja men problemet er at jeg ikke har kunne komme igennem til min læge i over 3 mdr, fordi de aldrig tager deres tlf. Fik så fat i dem og sagde det hastede, men de kunne ikke ikke give en tid før 3 uger senere, så de ville sende mig en kode så jeg kunne logge på deres hjemmeside og kommunikere med min læge derover så jeg kunne få en tidligere tid, men har aldrig modtaget koden.
    Må nok bare et "smut" derop igen så.. der er bare så langt smiley

• #6   1. maj 2010 Synes du skal gøre det selvom der sikkert er langt. Ville godt nok være urolig hvis det var mig:/

• #7   1. maj 2010 "Må nok bare et "smut" derop igen så.. der er bare så langt :("
    - Jamen så synes jeg helt klart at du skal lægge dig til at dø, vær forberedt på en langsomlig død...

Tænk du skriver det der, du bor i Danmark og har alle muligheder for at tage til lægen, tænk hvis du var et barn i Afrika, så var du bare dødsdømt, for læger koster knapper der.. o.O

Man går bare i sin egen lille verden, og glemmer hvor godt man har det - Det er hårdt at bo i Danmark

• #8   1. maj 2010 Allimac: Tak for kommentaren, lyder til at du har haft en god dag idag smiley

• #9   1. maj 2010 Jeg har haft en rigtig god dag.. Tak..
    Men det er typisk Danskere at bruge sådan en undskyldning "der er så langt, øv bøv altså" Let nu røven og kom afsted for fanden da.. : )
    Kunne forstå hvis det var et andet sted i verdenen hvor man ikke betaler skat og derved ikke har "fri" læge, men come on .... T_T

• #11   3. maj 2010 Tja nu betaler vi sådan set til lægen over skatten, og mit syn på læger er alt andet end positivt her i danmark. Vi har godt nok ikke verdens bedste "medical care system", kan ikk lige huske det danske ord for det..
    Men det var nu ikke ment som at jeg var for doven til at tage afsted, men hvis det er det som du gerne vil kommentere på, istedet for mig egentligge spørgsmål så må du da endelig gerne det smiley

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 59
    #12   3. maj 2010 Tag til vagtlægen, så kommer du hvert fald til! smiley

• #13   3. maj 2010 tænkte jeg også jeg ville gøre her til aften smiley

Kommentér på:
kræft i skønhedsplet?

Annonce