{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.627 visninger | Oprettet:

Min søster skal begraves idag.. :-( {{forumTopicSubject}}

Har lige lyst til at dele min sorg med jer.. smiley

Tirsdag den 27 april, mistede min søster Mette Heide livet, efter en sej og hård kamp mod den grimme sygdom, kræft, lever/tarmkræft

Mette havde en meget speciel kræft form, som kun 1 procent har.. Mette kæmpede 3,5 år for at overleve kampen mod kræften.. Har aldrig kendt magen til en pige, der er så sej og modig...

Hun blev efter nogle kure herhjemme, gjort uhelbredelig.. Men hun gav ikke op. Derfor søgte vi andre behandlings former i udlandet, der blev fundet en meget dygtig og speciel kræft læge i frankfuret, som har en meget stor erfaring inden for kræft forskningen. Han mente han kunne heldbrede mette. Men da behandlingen var meget dyr, og den danske sundhedsstyrrelse ikke ville betale behandlingen for hende. Blev der stiftet en gruppe på facebook og en hjemmeside, så der kunne sammeles penge, så mette kunne få den behandling hun fortjente. Hun blev hurtigt kendt rundt i landet, var i aviserne, fjernsynet, og der blev sat fokus på kræft området...

Man fandt en speciel kur her hjemme, som lægerne ville forsøge sig med.. så det blev prøvet..

Men onsdag den 17 april, opdagede hun pludselig om morgen, at huden og hendes øjne var blevet gule.. Hun ringede grædende til min mor, da hun opdagede det.. Så afsted til sygehuset gik det.. Man mente på sygehuset i Esbjerg, at det var galleblæren der ikke kunne fylde med.. Så man lavede et speciel rør, som skulle gå ind og fjerne det gule.. Lægerne troede at det lige var det der skulle til.. Men alt gik pludselig anderledes, og hun blev dårligere og dårligere... Man kunne intet stille op for hende længere.. Hendes lever var ved at stå af, og dermed ikke kunne komme af med affaldsstofferne, som leveren skal..

Mette sov stille ind Tirsdag d 27 om morgen kl 6.48.

Idag skal hun begraves.. smiley

Det er virkelig så forfærdeligt... Mette blev 32 år gammel, forlader hendes to små drenge på knap 3 og 6 år, og hendes mand.. smiley

R,I,P Mette. du vil altid være elsket og savnet.. og ALDRIG.. glemt.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min søster skal begraves idag.. :-(
Kommentér på:
Min søster skal begraves idag.. :-(

Annonce