Dejligt at ride lidt igen :') {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere.
Jeg skal lige ud med min lille lykke.. Jeg har jo valgt at udlåne min skønne dreng fra april til september, men må indrømme, at jeg da går og savner at ride og have omgang med heste. Imens han er udlånt, er jeg nu blevet tilbudt en stor dreng på 173, 17 år.
Fik min første tur idag på ham. Må nok sige, at det var noget af en udfordring. Han er trods alt 173 og jeg er knapt 163
Han var rigtig sød at ride, men har sine særheder, som bare gør det endnu sjovere at ride. Troede også, at jeg ville få problemer med at komme op på ham, men der var ingen problemer. Han stod bom stille og var helt klar. Men min kondi og mine muskler er helt væk
Imorgen skal jeg, efter skole, ud til min venindes hest og hjælpe hende med ham
Det bliver dejligt at bruge sin krop..
Nå HG'ere.. Hvad har I ellers lavet idag? Og hvad skal I imorgen?
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.947
Jeg har lige fået drømmeponyen hjem i fredags, så vi fik lidt eneundervisning i dag, som gik super! Han har ellers været temmelig anspændt, så det er super skønt at han endelig begynder at falde til : ))
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 654
Og min unghest er bare min drømmehest, og har haft hende i 1 måned nu, men har ikke kunnet ride hende i halvdelen af tiden. Æv. Og har ellers gået og ventet 2 måneder på at kunne få hende hjem. Så bare det at kunne skridte på hende nu er fantastisk :')
mar 2004
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.487
Dejligt at ride lidt igen :')