{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Epilepsi.. {{forumTopicSubject}}

hejsa...

jeg ved godt det ikke har noget med heste at gøre, men jeg måtte bare lige fortælle det til nogen.

for ca. en måned siden fik min mor et epilesisk anfanld, hun havde ikke haft et anfald i et par år. mig, min storesøster søster og min lillebror var alene hjemme med hende, min lillebror var gået i seng, det samme var min søster, så jeg var den eneste der var oppe, jeg hørte et højt skrig, jeg løbop ad trappen, og der lå hun, jeg huskede pludseligt det sidste anfald, jeg var så bange, hun var bevidstløs, hun låbare der og havde kramper og sagde mærkelige lyde. Min søster havde også hørt skriget så hun havde rigtig efter en ambulance. jeg var bare så bange, det var bare den grimmeste oplevelse jeg har haft.
sidste gang var det fordi hun var stresset, men denne gang kan det ikke havde været stress fordi hun gik hjemme og det havde hun gjordt i ca. 1 måned.

men så her i går aftes skete det igen! jeg sov, min halvfar var heldigvis hjemme så han gav hende en sprøjte med insolin.

Men, nu er det bare jeg har et problem, for jeg tør ikke være alene hjemme med hende mere, jeg er bange for at det skal ske igen. der er slet ingen advarsler, det sker bare og jeg hader det. man kan slet ikke foretstille sig det, jeg trror bare det skal opleves.

Men jeg måtte bare lige ud med det, tak fordi i gad at høre på mig.


Kærlig Hilsen Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epilepsi..
Kommentér på:
Epilepsi..

Annonce