{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Dagens chok! Eksamen :S {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Der er lige sket noget her før, der fik mig til at gå helt i chok. Må lige ud med min harme.

Nå, men det er sådan, at jeg for længe siden fik eksamensdatoerne, hvor mit religionshold skulle op (går HF enkeltfag).
Min lærer er så virkelig utjekket - han svarer ikke på ens mails (det er e-learning, jeg går på, så ikke så smart! E-learning er undervisning der består af hjemmearbejde, mails og få seminarer.) og han har ikke rettet én af de opgaver, jeg har afleveret i løbet af året!!!

Nå, men eksamensdatoerne har jeg så hele tiden vidst var den 2. og 3. juni.
I dag d. 17 maj får jeg så pludselig en mail fra min religionslærer, at eksamenstiderne nu er lagt. Klikker ind og ser efter, og ser jeg har fået en tid d. 18 maj!!! Altså i morgen!

Først tror jeg jo det er min fejl, så jeg går helt i chok. Har jo slet ikke læst op eller noget som helst! Men så går det op for mig, at det da også er underligt, at min lærer først sender eksamenstiderne ud dagen før, vi åbenbart pludselig skal til eksamen?

Min mor ringer til skolen (var selv helt ødelagt, så kunne ikke lige overkomme at tale i telefon med dem) og fortæller, hvad der er sket. Hun snakker med rektor, der er helt rystet. Han giver mig med det samme en anden eksamenstid d. 3. juni, og undskylder meget.

Så hold da op - det var godt nok lige dagens chok!

Jeg forudser rigtig mange vrede opkald fra mine medkursister, når de kommer hjem fra skole og arbejde ... hehe.

Andre, der har oplevet noget lignende? En lærer der sender eksamenstider ud dagen før eksamen, selvom han har sagt, at vi først skal op to uger senere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens chok! Eksamen :S
  • #1   17. maj 2010 sikke en slem overraskelse... godt rektor ikke mente det kunne være rigtigt

• #2   17. maj 2010 Nogle vejledere/lærere er bare håbløse! Godt du fik en ny dato, det andet kan da heller ikke være rigtigt!

Har lige færdiggjort mit bachelorprojekt som skulle afleveres her i dag kl 12, så min gruppe og jeg tager op på hans kontor for at aflevere lidt over 10 og han var overrasket over at vi allerede var færdige.. Han er kineser, så han taler ikke dansk men kan da nogenlunde engelsk, der har dog været en ret, hmm, interessant kommunikation på grund af sprogbarriere - og jeg taler altså fint engelsk!
    Nå men forklarer at vi jo skulle aflevere her kl 12, det vidste han ikke!
    Vi skulle aflevere i to eksemplarer, et til ham og et til censor, vi måtte også forklare at det var ham der skulle sende et eksemplar til censor !

Hele forløbet har bare været en joke! Vi har skulle aflevere portefølje hver gang vi havde været i laboratoriet, de indgår i den endelige bedømmelse og vi havde krav på at få feed back på den første.. Vi rykkede og rykkede men fik først 3 linjers feed back to timer før deadline for aflevering af den sidste.. Han vidste heller ikke hvem der skulle bedømme os (=ham selv!)

Bare surt at bruge så mange kræfter på lærere/ vejledere der er ligeglade smiley

• #3   17. maj 2010 Patricia: Ja, det kan altså bare ikke være rigtigt, at det er eleverne der skal tage ansvar for eksaminer osv.

Og at man skal begrænses af åndssvage ting som kommunikationsproblemer, det er simpelthen så formålsløst når man bare skal lære noget.

Jeg gruer også bare for, hvis jeg havde ventet med at åbne min mail til i morgen, for at tjekke tiderne - så havde jeg set, at jeg bare ikke var dukket op til eksamen, og så havde det næppe været så nemt at få en ny tid!

Kommentér på:
Dagens chok! Eksamen :S

Annonce