{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Jeres sidste skoledag? :) {{forumTopicSubject}}

Hej igen HG'er!

Vi har sidste skoledag imorgen ligesom rigtig mange andre steder smiley Tænkte at det kunne være sjovt at høre hvordan jeres sidste skoledag foregå?

Er jeres dag fuldstændig planlagt, fra at i står ud af sengen og til at dagen er omme? eller tager i det som det kommer?
Hvor meget alkohol tager i med? Hvis i da skal ha noget smiley
Hvad skal i klædes ud som?

Ja alt hvad i har og fortælle omkring den er velkommen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres sidste skoledag? :)
  • #1   26. maj 2010 Vi skal vore nogen tøser der griller og hygger hos mig om aften, så skal de så sove her og om morgen gør vi os klar sammen tager vores kostumer på og lægger make-up x)
    Så skal vi spise morgenmad med alle vores lære ( SOM DE SKAL LAVE smiley ) Så skal vi kaste med karameller, og derefter holder vi vores show med temaet '' Vild med dans'' Eller det er det hvad vores klasse skal, 9.C skal lave noget andet xD

    Så skal får de små fri sammen med os og vi skal så følge vores '' døds liste'' som vi sætter op på mandag og smide dem i gadekæret som står på den smiley
    Så går vi over i præstens have hvor de drikke os halv fulde, tager så ved 13 tiden toget til Helsinge hvor vores kommune har lejet nogen DJ's og band til alle 9 og 10 klasser i hele kommunen og der er de forskellige ting man kan lave ( kæmpe skumbad rodeo tyr m.m)

    ved 16 tiden tager vi hjem og tager fest tøjet på og klokken 18 kommer der en bus og henter klassen. Og køre os til en KÆMPE fest i Gillejele hallen hvor alle 9 og 10 klasser kommer. Der er rødløber som man dreng pige følges op af, og så skal der ellers feste og drikkes igennem, så kommer der forskellige DJ's og Simon Juul kommer smiley festen stopper ved 2 tiden også er der fri pølse vogn ude foran. xD


    - Har dog sidste skoledag d. 28 og skal være snehvide, og køber sprut ''undervejs''' eller hvad man kan sige :0)


  • #2   26. maj 2010 vi har så først sidste skoledag på næste fredag, men derfor er vores dag da planlagt alligevel smiley
    vi starter med at spise morgenmad på skolen, hvor lærerne vi har haft gennem tiden, spiser med. Så går vi ud og smadrer de små børn med karameller, og horn! også skal vi op i salen, og give vores show. der har vi så lavet en show med nomineringer osv - mere kan jeg ikke afsløre, da det jo er hemmeligt hvad vi har lavet, og ved der er nogle fra skolen herinde, som ikke lige må vide det :D.
    når vi har haft vores show, skal vi spille fodbold mod lærerne, imens er der så vandkamp. og efter vandkampen skal vi ned i parken og drikke os stive, når vi er det, er vi så så heldige at der er beach party/ skive festival som vi så skal videre til :-)!

    uf hvor jeg glæder mig!

    og når vi er igang, så hvorfor ikke vise hvad vi skal være :D?

    jeg skal være denne:
    http://www.temashop.dk/catalog/product/view/id/6801/s/venuskostume/category/58/


  • #3   26. maj 2010 min sidste skoledag i år står på projekt aflevering og terminsprøve.. og jo, så er det ellers til eksamer og start på 3. og SIDSTE år ... YES smiley

  • #4   26. maj 2010 Går på efterskole hvor man bare Ikke får læseferie :""( ØVVVVVV

    Så imorgen er en fucking alm. dag! smiley


  • #5   26. maj 2010 Min sidste skoledag er på fredag smiley
    Det bliver så fedt!
    Men kommer virkelig til at savne min klasse smiley


  • #6   26. maj 2010 Vores er ikk helt planlagt
    morgenmad, karameller, rundbold mor lærerne og så hyggedruk om aftenen.
    kommer nok ikk sidste skole dag, da jeg kun lige snakker med 4.-5 stykker, så siger farvel i morgen
    de andre er en flok storsnudede bondetøser.
    Lyder nok eogoistisk med sådan er jeg ;D
    Har ikk noget at fejrer med den skole, såé;D
    Kun at den er færdig ;D

    Så druk fredag aftens ;D


  • #7   26. maj 2010 vi skal bare mødes i klassen kl. halv 10 og så skal vi kaste karameller, lave underholdning og mega vandkrig smiley og så er det vist lidt forskelligt hvor folk tager hen bagefter..
    kl. 6 skal min klasse så samles og spise pizza, og så tager de fleste af os til en stor 9. klasses fest med forskellige skoler smiley og så tager jeg evt. på diskotek senere på aftenen(:


  • #8   26. maj 2010 Havde sidste torsdag, det var SÅ sjovt smiley og vidste faktisk ikke, hvad der skulle ske, men det havde de andre planlagt xD

  • #9   26. maj 2010 har først på fredag (:

    men vi skal spie morgenmadved vores matematiklære, hvor vi skal være der 8:30. Så tager vi op på skolen så vi er der kl 10, hvor vi så skal kaste karameller. Så skal vi i gymnastiksalen og lavede "show", hvor vi nomirer de andre, giver gaver til lærene, og en lille tale ;D så skal vi op på boldbanen og spille fodbold med en af de der grande gymnastikbolde. Så tager størstedelen af os (ved ikke om der er nogen der ikke gør) på 'plænen', som er det sted man hænger ud i randers ;D
    Vi skal mødes ved en af mine veninder (som er fra parallelklassen) om aftene, kl 19 tror jeg, hvor vi spiser med de lærere vi har haft i 9. klasse, og så når de skrider er der party :D!!


  • #10   26. maj 2010 Jeg har fredag d. 28 - altså 2 dage til.

    Jeg skal klædes ud som Buisness Woman, med højtaljet nederdel, skjorte, højhælede, stram knold, rød løbestift og sort makeup - og evt. en longepisk smiley Rigtig slavepisker smiley

    7.30 - morgenmad.
    8.20 - karameller.
    9.30 - revy for a-klasser
    10.30 - revy for b-klasser
    evt. vand udenfor.
    - så hjem og skifte og have alt andet parat.
    13.30 mødes vi hos en og spiser frokost.
    16.00 skal vi på bakken.
    21-22.00 skal vi hjem igen
    22-23 - hjem til en anden, og spise pizza
    23-?!?! - PAAAAAARTYYYYYYYYYY!!

    Ville gerne lave noget andet end på bakken, tror ikke der er til at være derinde :(..

    Glæder mig ret meget smiley


  • #11   26. maj 2010 Det lyder til at blive nogle super gode dage smiley

    Jeg selv skal klædes ud som cowgirl.
    Vi starter dagen imorgen med morgenmad ved en fra klassen kl 08.00
    Alle kommer udklædte, også et par af lærene.
    Når vi så er færdige går vi op til skolen, hvor vi skal lave et show for 7-8. klasserne ved 10.00 tiden. Vi må trække 8. klasserne op og gøre grin med dem, altså vi må sætte dem til næsten alt x) Derefter laver vi parodier af nogle af vores lære, og så bliver der uddelt "medaljer" til nogle af 9. klasserne.
    Når showet så er slut skal vi over og spille fodbold imod lærene.
    Nårdet er afgjordt, samles vi 9. klasser i "Lunden" hvor vi skal hygge, drikke og høre musik.
    Når vi bliver trætte af at sidde dernede, tager vi hjem og klæder om og begynder at gøre klar til aftenen. Vi har bestilt et forsamlingshus til om aftenen, hvor der kommer 2 dj's, mad til alle, og bar.
    Så skal der ellers bare festes igennem, til laangt ude på natten!!!


Kommentér på:
Jeres sidste skoledag? :)

Annonce