{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Fråder om munden {{forumTopicSubject}}

hellue hestefolkens !

når min, hest skal have morgenmad, er den helt vild - på den måde at den bare skal have mad, NU, og du kan ikke rigtig komme i kontakt med din (ae, nusse m.m.) før efter den har fået mad, så falder den fuldstændigt til ro igen.

Her til morgen lagde jeg så mærke til at den savlede moderat til meget ud af munden, er det fordi den er extrem sulten? de får forholdsvis sent mad om aftenen (tidsrum fra 7-9) og om morgenen er det i tidsrum fra kl 7- halv 10, alt efter om jeg skal i skole eller har fri.,

er min hest ''unormal' ?

-på forhånd tak (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fråder om munden
  • #1   1. jun 2010 Hehe, jeg kender godt der dér med at have en grådig og madglad hest.. smiley

Men når det så er sagt, vil jeg lige høre om hesten jævnligt får tjekket og ordnet tænder? Hvis den savler meget, kunne det have noget med det at gøre..
    Får hesten også jævnligt tjekket for orm?
    Får den nok at spise?
    Hvis den bare sluger maden i løbet af nul komma fem, så kan du også blande noget lucerne i - foderet virker også bedst i hesten, hvis de ikke bare sluger det.. smiley

Men ja, ellers så er den sikkert bare rigtig mad-glad.. smiley

• #2   1. jun 2010 Min vallak fik også fråde om munden og savlede når han skulle have mad, han blev også lidt vildt, men det fik jeg hurtigt arbejdet ned igen.
    Det viste sig at grunden til han savlede og havde fråde om munden højst sandsynligt var et mavesår (Sandsynlighedsdiagnose fra dyrlægen)..
    Før det fik han ca 7-8 kg ind i boksen om natten, begyndte så at give ham ca 14-16 kg ind hver nat og det hjalp gevaldigt + han fik noget mavesårvenligt foder.
    Ved ik om det kan være det der er i vejen med din hest, men det er da værd at prøve at tjekke smiley

Kommentér på:
Fråder om munden

Annonce