{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Drømmehesten!!! :O {{forumTopicSubject}}

Så fandt jeg vist drømmehesten - og det er virkelig bogstaveligt talt.

Forrige nat havde jeg en faktisk ret fantastisk drøm om, at jeg havde min egen hest (har jeg ikke i virkeligheden). Kan tydeligt huske, hvordan den så ud. En rød hoppe med lysere man og hale, og en bred blis. Ret underligt, for har egentlig aldrig brudt mig sådan specielt om røde heste. Nå, men i min drøm gik min hest så på fold med en anden hest, der lignede den. Bortset fra, at den var lidt mindre og mere spinkel end min, og havde en smal blis i stedet for en bred.
Så sker det underlige - og ved godt, hvor underligt det lyder. I dag sidder jeg på nettet, og finder på lige at klikke ind på en tilfældig salgsannonce.
Hvilket billede kommer så frem? Ja, hvad andet end et af en rød hoppe med lysere man og bred blis, som står ved siden af en lidt mindre, spinkel og rød hest med en smal blis på en fold???! smiley

Jeg synes altså det er lidt vildt :b Og når jeg læser om hesten, er det fuldstændig en beskrivelse af den hest, jeg ville gå efter, hvis jeg stod over for at skulle købe...

Men ja - det kan man vist kalde ment to be? x')

Hehe, ville lige dele det med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmehesten!!! :O
  • #1   2. jun 2010 Jeg tror du har zappet forbi annoncen før, og så har den siddet i din underbevisthed.
    Så tror ikke det er nogen ren tilfældighed xD
    Ting jeg har oplevet eller tænker meget på drømmer jeg ofte om(:

• #2   2. jun 2010 Det har jeg ikke... var også min første tanke smiley At jeg måtte have set den før. Men jeg kigger ikke på salgsannoncer, da jeg jo ikke er søgende...

• #3   2. jun 2010 Wholehearted: Nice med føllet Chestnut smiley Altså det ville da være SUPER fedt hvis det forudså fremtiden, hehe, men er bange for det nok meget er ønsketænkning...

Men hvem ved... vi har huset til salg og min mor snakkede faktisk om at jeg måske kunne få min egen hest, når vi fik det solgt, hvis vi kom til at bo billigt. Mon...? smiley Man kan da håbe. Og skal nok huske at fortælle HG hvis jeg fandt min drømmehest, det ville altså godt nok være noget af en speciel historie, som ikke alle ville tro på, haha smiley

• #4   2. jun 2010 * fandt = fik

• #5   2. jun 2010 haha seejt smiley
    Da min gamle hest blev aflivet sidste sommer (aug. 09:-/) , drømte jeg en måned efter ca. at min nye hest var mørkebrun med en stor tydelig stjerne... jeg fik en sortbrun hest, med en lille stjerne som viblev nød til at sende retur - derefter fik jeg hesten fra min drøm smiley pudsigt ikke ? smiley

• #6   2. jun 2010 Maria: Ked af at høre det med din hest smiley Men hvor er det fedt at du fik drømmehesten fra din drøm

• #7   2. jun 2010
    Hvorfor drømmer jeg aldrig sådan noget? smiley

Mine drømmer er altid noget hvor nogen dør, hvor der er blod, overdrevne monstre eller onde mennesker. Ellers så sker der noget så jeg på en eller anden måde bliver såret smiley

Kommentér på:
Drømmehesten!!! :O

Annonce