Drømmehesten!!! :O {{forumTopicSubject}}
Så fandt jeg vist drømmehesten - og det er virkelig bogstaveligt talt.
Forrige nat havde jeg en faktisk ret fantastisk drøm om, at jeg havde min egen hest (har jeg ikke i virkeligheden). Kan tydeligt huske, hvordan den så ud. En rød hoppe med lysere man og hale, og en bred blis. Ret underligt, for har egentlig aldrig brudt mig sådan specielt om røde heste. Nå, men i min drøm gik min hest så på fold med en anden hest, der lignede den. Bortset fra, at den var lidt mindre og mere spinkel end min, og havde en smal blis i stedet for en bred.
Så sker det underlige - og ved godt, hvor underligt det lyder. I dag sidder jeg på nettet, og finder på lige at klikke ind på en tilfældig salgsannonce.
Hvilket billede kommer så frem? Ja, hvad andet end et af en rød hoppe med lysere man og bred blis, som står ved siden af en lidt mindre, spinkel og rød hest med en smal blis på en fold???!
Jeg synes altså det er lidt vildt :b Og når jeg læser om hesten, er det fuldstændig en beskrivelse af den hest, jeg ville gå efter, hvis jeg stod over for at skulle købe...
Men ja - det kan man vist kalde ment to be? x')
Hehe, ville lige dele det med jer
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 81 Heste: 3 Svar: 611
Så tror ikke det er nogen ren tilfældighed xD
Ting jeg har oplevet eller tænker meget på drømmer jeg ofte om(:
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.446
jun 2007
Men hvem ved... vi har huset til salg og min mor snakkede faktisk om at jeg måske kunne få min egen hest, når vi fik det solgt, hvis vi kom til at bo billigt. Mon...?
jun 2007
sep 2007
Følger: 249 Følgere: 243 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 490
Da min gamle hest blev aflivet sidste sommer (aug. 09:-/) , drømte jeg en måned efter ca. at min nye hest var mørkebrun med en stor tydelig stjerne... jeg fik en sortbrun hest, med en lille stjerne som viblev nød til at sende retur - derefter fik jeg hesten fra min drøm
jun 2007
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hvorfor drømmer jeg aldrig sådan noget?
Mine drømmer er altid noget hvor nogen dør, hvor der er blod, overdrevne monstre eller onde mennesker. Ellers så sker der noget så jeg på en eller anden måde bliver såret
Drømmehesten!!! :O