{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Copenhagen Live. {{forumTopicSubject}}

Hej HG (:

Nogle der var til Copenhagen Live igår på ti-øren? Hvis I var, hvad syntes i så om Slash, Volbeat, Bullet For My Valentine, Skunk Anansie og ikke mindst Rammstein?
Hvem var I inde for at se?

Var selv inde for at se Bullet For My Valentine (for anden gang) og så Rammstein (også for anden gang). Rammstein var helt klart vigtigst for mig og de var også de fedeste! Tror helt klart det er den bedste koncert jeg nogensinde har været til, de betyder så meget for mig det band (: Har hørt dem siden jeg var 8 (er 14 nu). Sidste gang jeg så dem var i Malmø Arena, den 16. februar tror jeg, hvor jeg stod et stykke væk.. denne gang var jeg helt oppe foran, og det var for vildt. Der var også nogle virkelig syge mosh pits - ærgeligt at min veninde og jeg var de ENESTE piger xD

Nåh men, fortæl lidt om igår hvis I var der:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine indtag af vand 750 kr.
  • Udskiftning af armatur 800 kr.
  • Washing machine Siemens iq300 E21 900 kr.
  • Nedtagning af skinner med lyskilde spots 550 kr.
  • Murer, skal have udskiftet fugerne på ca. 1 m2. 2.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Copenhagen Live.
  • #1   3. jun 2010 jeg ville SÅ gerne have været inde og se bfmv ):

• #2   3. jun 2010 Min kæreste var der smiley Mest for Slash, Bullet for my valentine og Volbeats skyld ( i prioriteret rækkefølge)
    Han sagde det var SÅ fedt.. Ville gerne selv have været der, men havde desværre ikke råd..

• #3   3. jun 2010 årrrh er så ked a at jeg ik ku komme der ind! ._. ville så gerneha set rammstein nu hvor jeg ik kom ind og så green day --' men årh alle de andre bands ville jeg os ha gjort alt for at se!

• #4   3. jun 2010 CTA: Arh, du gik nu ikke glip af så meget (; Så dem i november 2008 i vega og det var meget bedre. Deres lyd var ikke særlig god igår, desværre. ):

Cawani:
    Kunne ikk se Slash, var i skole på det tidspunkt xD Hører ham heller ikke, så.. Volbeat er ikke lige min kop te, men bfmv er et af mine yndlingsband og jeg er lidt nedern over at de ikke præsterede så godt igår som jeg forventede.. men altså (; Selvfølgelig var det dejligt at se dem. Og hele dagen var bare mega fed, der var den hyggeligste stemning!

• #5   3. jun 2010 TEAM SCREAM:
    Haha, så Green Day i Forum den 9. oktober ;D De var for fede! Elsker det band, men kan desværre ikke komme på Skive festival og se dem pga. prøver osv..

Rammstein er bare for nice, virkelig nedern du ikk fik set dem!

• #6   3. jun 2010 så dem også i forum (helt foran i midten ;b) men nej nemlig min skive billet blev også lige solgt pga. prøver --'

• #7   3. jun 2010 Jeg var også helt foran, lige til venstre for der hvor Billie stod ^^
    Ja, fucking lorte-prøver D; Eller, terminsprøver..

• #8   3. jun 2010 dejligt smiley
    men yea!
    havde jeg bare skulle til terminsprøver havde jeg fanme pjækket oO men nu er det mine eksamner såe --'

• #9   3. jun 2010 Kan jeg ikke så godt.. min far er lærer og er sensor til den prøve, som ligger den dag Green Day spiller. Og desuden har jeg heller ikke råd til at tage derop, og min mor vil ikke give mig lov = ingen penge.. xD

• #10   3. jun 2010 Green day spillede igår xD men fuck hvor nedtur enli xD

• #11   3. jun 2010 Jeg var der, mest for at se Volbeat og Black city. self. også slash.
    jeg var skuffet over rammstein, synes ikke det var særlig godt, udover deres sceneshow.
    min første "koncert" med volbeat, var meget imponeret, glæder mig til at de kommer med nogle DK tour datoer.
    Må indrømme at Bullet for my valentine slet ikke levede op til af hvad jeg forventede af dem.
    Slash var på da vi kom, så orkede ikke rigtig at gå derned, men det lød sq meget fint (:
    Skunk anansie var f*ndme en kvinde med gang i, hun var da okay smiley

• #12   3. jun 2010 Syntes Rammstein var superfede - bedre end da jeg så dem i malmø, men det kan self. have noget at gøre med at jeg var deroppe og fyrede den maks af, så er det jo altid sjovere (;

Du har ret i at bfmv slet ikke levede op til hvad jeg forventede. Så dem i vega i november 2008, og der var de super fede - men de var ikke nær så gode igår /; og ja, skunk var super!!

• #13   3. jun 2010 Jeg var der for at se Rammstein, Skunk Anansie, Volbeat og Slash. Har været fan af Skunk Anansie siden mine teenage år, så det var virkelig fedt ENDELIG at se dem live! smiley

Og Rammstein var bare episk! smiley

• #14   3. jun 2010 Ej hvor dejligt så smiley Da jeg skulle ind og se Rammstein for første gang var det også bare helt magisk.. det var her i februar, og har også været fan siden jeg var 8.. så det var dejligt endelig at se dem smiley

Ja, Rammstein var episke! De havde freaking 25 TONS gear med O.O xD smiley

• #15   3. jun 2010 Ja, det er bare en bedrift, at få transporteret alt det udstyr rundt xD

• #16   3. jun 2010 Ja xD

• #17   3. jun 2010 Jeg var der - kun for Rammsteins skyld og hyggen selvfølgelig smiley

Jeg synes det var rigtig dårligt arrangeret..
    Jeg kom kl. 12 og fik at vide at man ikke kunne komme ud igen..Og jeg havde kun fået lidt morgenmad og kunne ikke få mad derinde, da jeg er veganer og man af en eller anden grund ikke kunne få en falaffel uden dressing :S

Og værst af alt, så løber de lige pludselig tør for øl!!! Hvad fuck sker der for det, skulle 10.000 metallere drikke smirnoff eller hvad? Og der gik virkelig lang tid før man kunne få det..

Og de gratis fiske shot man fik i indgangen? de var så meget fortyndnet!
    Nå men jeg drak mange kander øl på tom mave.. dumt.. Jeg sidder stadig med meget meget slemme tømmermænd -.-'

Og Rammstein var bedre sidst, da de spillede i Forum..
    Men vejret var skide godt smiley

• #18   3. jun 2010 Æv - jeg ville SÅ gerne have været der - Skunk Anansie er mit absolutte yndlings band - jeg har været vild med det siden jeg hørte det første gang som 13-årig, og har altid drømt om en koncert..
    Men økonomien var bare ikke til det - der var slet ikke noget at gøre.. Ih, hvor jeg håber jeg får chancen en anden gang!

• #19   3. jun 2010 haha da de løb tør fra øl var der virkelig mange der blev skuffet!!

• #20   3. jun 2010 Ja, de løb tør klokken tre/halv fire eller noget i den stil xD Så kunne vi ikke få noget at drikke før klokken halv otte, og så skulle vi stå i kø i næsten en time!! Virkelig dårligt. Men det var også uheldigt, der var også maskiner (eller hvad man skal kalde dem) der gik i stykker, det var totalt kaos..

Så ikke Rammstein i Forum (desværre), men jeg synes i hvert fald de var bedre igår end de var i malmø - men det kan have noget at gøre med at i malmø stod jeg næsten bagerst (=mindre sjovt) og igår stod jeg helt forrest (=moshpits og stemning = sjovt).

• #22   4. jun 2010 Ja, det var ret dårligt arrangeret.. desværre. Men Rammstein var jo fantastiske, som altid, så det var nu en dejlig dag!

Kommentér på:
Copenhagen Live.

Annonce