{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

en god men sørgelig historie {{forumTopicSubject}}

heysa hør lige en god men sørgelig historie

da jeg engang kom ud til min hest i stalden som stod hos os selv.da jeg kom ud i stalden kiggede sløvt på mig, jeg lagde foder i kryben men den rørte det ikke efter en time ringede jeg til dyrlægen han kom med det samme og konstaterede slimhuls betendelse jeg blev meget bange og græd meget han gav den nogle sprøjter og sagde vi skulle ringe hvis det ikke hjalp/blev være efter 2 tmmer hvor der ikke var sket forbædring tvært imod ringede vi igen han sagde vi skulle køre ham til fakse drehospital med det samme vi fik ham læset og kørte så af sted efter 2 timer var vi hved fakse dyrehospital.

så er der en anden der skal skrive vidre.

(ps Historien er IKKE sand)

Knus Emse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en god men sørgelig historie
  • #1   12. mar 2006 skriver lige videre:(kalder hyppen Charlie)
    Jeg sprang ind i trailerne. Han stod bare med skrævende ben og hang. Jeg nussede ham på mulen- ingen reaktion. Min Far åbnede bagklappen. Charlie tog ingen notits af det pludselige lys. Jeg løsnede tovet han stod bundet i og bakkede han ned. Han gik sløvt og snublende, men, han gik. Han løftede ikke engang hovedet da han nåede jorden.
    En dyrlæge kom hen i mod os. Hun standsede op, med et chokeret udtryk i ansigtet.
    "Har en dyrlæge set på den hest?" Spurgte hun, mens hun fandt et temometer frem.
    "ja, han sagde det var slimhulsbetændelse"
    I mellemtiden havde hun taget Charlies tempratur.
    "hmm. 39,5" vi bliver nødt til at tage en blodprøve, hvis du vil være venlig at følge mig?"
    Dyrlægen viste mig og min stakkels hest hen til en ledig boks.
    "stil ham herind" fikjeg afvide.
    Charlie kom ind og efter et par minutter havde dyrlægen sin blodprøve. Min stakkels hest! han plejer ellers at gøre ALT for at slippe for at blive stukket. Han havde ikke engang lagt mærke til at hun stak ham i halsen. Jeg kunne tydeligt mærke at noget mere alvoligt end slimhulebetændelse var sket. Jeg græd igen.
    min far og jeg blev et par timer. Pludselig kom den kvindelige dyrlæge hen til os.
    "Din hest har haft en voldsom omgang nyreslag. Han har været tæt på at dø, og hvis vi ikke passer på kan vi stadig miste ham.."


    SÅÅ.. en andens tur... smiley


Kommentér på:
en god men sørgelig historie

Annonce