{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal shampoo + balsam
  • #1   7. jun 2010 Redken All Soft shampoo og balsam er det ultimative for mig. Og så Osmo Essence hårkur. Den er suveræn til mit ødelagte hår.

• #2   7. jun 2010 altså.

jeg bruger pantene pro v - volume - et eller andet i den stil - shampoo
    og garnier fructis balsam med nutri repair : D

og nogle gange også garnier fructis shampoo med nutri repair i stedet for pantene : D

• #3   7. jun 2010 Jeg har meget stort og kraftigt mørkt hår, så helt det modsatte af dig.. heh..
    Men jeg er begyndt at bruge tressemé (jeg er usikker på stavemåden), det synes jeg er helt vildt godt. Det kan helt sikkert også fås så det passer til din hårtype. Mange dagligvarerbutikker er begyndt at have det..
    Desuden bruger jeg hårkur når jeg husker det, den jeg bruger for tiden er vist fra Tony&Guy..

Noget andet er, at når jeg har vasket hår, tørrer jeg det let med et håndklæde og fordeler så en lille smule almindeligt godt balsam i, som jeg lader side. Ikke ved hårbunden. Det gør håret rigtig blødt og lækkert og mere glansfuldt..

• #4   7. jun 2010 Hov, tressemé koster omkring 80 kr., men der er meget i en beholder..
    Hårkuren kan jeg simpelthen ikke huske prisen på..

Desuden er det forresten en god idé at skifte shampoo og balsam jævnligt, hvis du ikke gør det i forvejen.. smiley

• #5   7. jun 2010 Tak for jeres svar smiley har også prøvet tresemme, synes bare det er dyrt. Men man får på den anden side, meget for pengene. Det er jo hele 500 ml smiley

• #6   7. jun 2010 ja, der er nemlig meget i.. smiley
    Jeg synes egentligt også at det er ret drøj i brug.. Nu vasker jeg også kun mit hår hver 2-3. dag - ellers bliver det tørt, så så gør det ingenting, at det koster lidt mere..

• #7   7. jun 2010 Nu har jeg selv helt enormt tyndt hår og taber det desværre (grundet sygdom)
    så da jeg var til frisør sidst spurgte jeg hende hvad for noget shampoo man kan bruge til tyndt fint hår for at det ikke klasker sammen og der sagde hun at der ikke må være alt for meget silicone i.
    Det er der i rigtg mange af de der "repair" shampoo'er.

Lige pt bruger jeg KMS California AddVolume nede fra frisøren. Pris: oohh tænke tænke... kan ikke helt huske det men desværre ikke just billiigt smiley

• #8   7. jun 2010 Tror jeg skal prøve det smiley
    Men sådan nogle store bøtter kan jeg ikke tage med på ferie, så må lidt have fat i noget andet smiley
    håber det kommer lidt flere svar smiley

• #9   7. jun 2010 Naima > Herfra er det med garanti billigere =) http://www.feelunique.com/p/KMS-California-AddVolume-Shampoo-300ml

• #10   7. jun 2010 HA - Tusinde tak! Altid dejligt at sparer penge smiley

• #11   7. jun 2010 Har også brugt KMS før, og det er virkelig godt.
    Mit hår klasker også totalt sammen og virker totalt livløst smiley
    Jeg skal rede det hele tiden, for at det er flot.. smiley

• #12   7. jun 2010
    © L y k k e b r u n d i n e n TTH « Ja det samme her smiley

• #13   7. jun 2010 Gad vide hvilke butikker her i Danmark som sælges KMS, udover frisøren s:

• #14   7. jun 2010 Jeg har også fint lyst hår -rigtig skandinavist. Det klasker så nemt som INGENTING og så er det ofte rigtig svært at redde ud. Jeg har forelsket mig i fructis blonde (Kan ofte fåes til 14 kr på bud) og en hårkur fra Schwarzkopf med 19 mineraler (det skal være den i en rund beholder, ikke tube -den koster ca 40kr i bilka/føtex osv)... Jeg har prøvet div dyre shampoo og hårkure og hvad har vi men alle jeg har prøvet tynger mit hår og gør det svært at redde ud og skrøbeligt. Så nu holder jeg mig til disse!!

• #15   7. jun 2010 Bruger den røde elvital. synes den er rigtig god.

• #16   7. jun 2010 bruger Tigi bed head, dumb blonde (som også kan bruges til ikke-blondiner).

Førhen brugte jeg bare shampoo og balsam fra supermarkederne, men det kan MEGET mere betale sig at købe noget ordentgligt hos frisøren.....
    Jeg har en Tigi shampoo og en balsam på hver 750ml. De koster ca 600-700kr. på danske hjemmesider, men har købt mine på den engelske ebay til ca 300kr. incl porto. Og har haft dem i et år, og har un brugt halvdelen smiley før kunne jeg bruge en hårkur købt i supermarkederne på en uge fordi jeg har haft total ødelagt hår af affarvning.

Tigi laver desuden en masse andre gode produkter hvis man fx bruger glattejern, ødelagte spidser på håret og volumeprodukter. m.m. smiley

• #17   7. jun 2010 Tusind tak! Det skal helt klart prøves. smiley Så kan det være jeg en dag, finder det rigtige smiley

• #18   8. jun 2010 MIYU !: Ja det ved jeg, er en ret erfaren bruger derinde, og handler ikke med nogen der har en feedback under 99%.
    Og nu ved jeg også hvordan det skal se ud/ dufte såå.

Kommentér på:
Anbefal shampoo + balsam

Annonce