{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stiletter - høje piger.
  • #1   10. jun 2010 Tjaé, de fleste piger bruger den jo, og det da klart mere sexet smiley
    Jeg er selv 172,5 og føler mig ekstrem høj med stilletter på ;D

• #2   10. jun 2010 f*ck andres mening, gå i dem hvis du har lyst (o:
    er selv 170, og jeg er ligeglad. føler mig dog høj.

• #3   10. jun 2010 så en model i tv her den anden dag på 1,95 og hun gik da i stiletter jah folk kigger da når de ser en der er kæmpe høj men det gør de osse hvis man er lille så det jo helt op til dig om hvad du har lyst til smiley

• #4   10. jun 2010 Hvorfor skulle man ikke kunne gå i stiletter bare fordi man er høj ?
    Så længe man føler sig tilpas.

En af mine veninder har næsten altid kjole og stiletter på i byen, for ellers føler hun sig ikke pæn. Hvor jeg selv elsker at par gamacher, top også evt. en skjorte også et par all stars eller ballerinaer smiley

Man skal gå i det man føler sig tilpas i (;

• #6   10. jun 2010 Jeg er selv 182 og går i stiletter på op til 12 cm(:
    Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre mener, stiletter er bare mere sexede end flade sko.

• #7   10. jun 2010 ASSI - også mig (o:

• #8   10. jun 2010 jeg ville dræbe for at få den højde. elsker lange flotte tynde ben
    så på med stiletterne ;D

• #10   10. jun 2010 Gid det var mig der kunne gå i stiletter smiley
    Har meget trælse fødder og har svært ved og gå i dem.
    Før i tiden kunne jeg sagtens gå i stilletter men efter min ulykke kan mine ben slet ikke holde til dem smiley

Desværre er jeg kun 165 og 20 år, så det er lidt træls, at være så lille. smiley

• #11   10. jun 2010 Desværre har jeg heller ikke lige de flotte, lange, tynde ben smiley
    Er jo som sagt ikke særlig høj, og har meget muskuløse ben. min læg er 47 cm rundt på det bredeste sted og er sten hård smiley
    Så det er jo ikke lige så "Sexet" at have muskuløse ben i stiletter hehehe

• #12   10. jun 2010 Ja, jeg misunder også de højere piger. Jeg er omkring 165 .. Jeg har store problemer med at finde bukser der passer i længden - og når de endelig gør det, så passer de ikke i livet :o(

Synes at det er såååå flot, når der kommer sådan en høj pige med flotte, lange, slanke stænger - Fuck, hvor bliver jeg misundelig. Synes selv at jeg godt kan gå i stiletter, men det bliver bare aldrig "det samme" smiley

• #13   10. jun 2010 Jeg er 186 cm, og går ikke i stiletter - men kun fordi jeg er en klovn til at gå i stiletter, og så er det bare IKKE sexet. Så hellere nogen dejlige, ukomplicerede ballerinaer ;D

Jeg har dog en veninde på 195, som går i stiletter - og elsker det smiley

• #14   10. jun 2010 sys høje piger er lige så pæne i stiletter som "vi små" er smiley
    men hvis du føler dig for høj , så bare tg nogle på med en lille hæl smiley

• #15   10. jun 2010 Som allerede er sagt - hvis man selv føler sig tilpas, så fuck andres mening (;

Jeg er selv 160, så det er ikke noget jeg behøver tænke så meget over xD Jeg plejer at have 10-15 cm høje hæle på i byen, føles herligt lige pludselig at være næsten på højde med ens medmennesker q; Så jeg er skam lidt misundelig (:

• #16   10. jun 2010 Jeg er 179 cm høj og kan godt finde på at have stiletter på (:

• #17   10. jun 2010 Okay, men bare rolig jeg er også helt lige glad med andres meninger ;).

Jeg er før blevet dumpet af en fyr, fordi han ikke kunne acceptere jeg er højere end ham. Og det er faktisk mest der for jeg tænker sådan over det.. smiley

• #18   10. jun 2010 Dog hader jeg at gå i dem! xD

• #19   10. jun 2010 Synes det er okay , vis man bare selv kan lide det smiley
    Høje piger har tit lange og flotte ben ! smiley
    Jeg er 1.68 , og har små fede fodboldben -.-

• #20   10. jun 2010 Signe S:
    Det er selvfølgelig rigtigt, men det har bare fået mig til at tænke ekstremt meget over det. Og jeg hader inderligt at alle mine veninder er mindre end mig, og mange af mine venner er det også. Og jeg ved med mig selv, at hvis jeg ser en pige i byen som bare er meget højere end alle andre, så tænker jeg selv "Hvad sker der der". Selvom jeg synes det er flot - Hvis du forstår :).

• #21   10. jun 2010 Jeg kender godt dit problem. Er selv 180 høj og går i stiletter. Ikke nogle som er 10cm høje, men bare lige omkring 4-5cm. Men jeg havde også en kæreste, som virkelig havde et KÆMPE problem med at jeg var højere end ham, når vi gik i byen. Han sagde at han følte sig mindre værd som mand, så det har ikke noget med dig at gøre, men som Signe S siger, men at han selv havde et problem. Tror faktisk kun at jeg har haft en kæreste som var højere end mig, og ham jeg har nu, er også mindre end mig, når jeg har stiletter på. Men jeg er ligeglad. Som alle siger, vær stolt over din højde og bær dine stiletter med stolthed ;D

Kommentér på:
Stiletter - høje piger.

Annonce