{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Mærkelig eksamen! {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Har lige været oppe til min sidste eksamen i dag (HF)... skønt med sommerferie smiley
Nå, men det var kemi C. Jeg skulle op i et forsøg med tilhørende rapport. Havde printet alle rapporter ud og taget med.
Skal lige siges, at jeg først startede på kemiholdet halvvejs inde i året, så der var nogle forsøg, jeg ikke havde lavet.
Trak så selvfølgelig et af disse forsøg smiley Da jeg kom ind i forberedelsen kunne jeg ikke finde rapporten, og blev så nervøs at jeg gik helt i sort og bare sad og var ved at tude, var overbevist om at jeg havde glemt at tage den med!
Halvvejs inde i forberedelsestiden finder jeg den så endelig. Men kan slet ikke finde ud af det, samtidig er jeg sur og ked af det over, at jeg absolut skulle trække noget, som jeg ikke har været med til at lave. Sådan noget sker altid smiley I alle eksaminer, jeg har været til gennem tiden, har jeg kun een gang trukket det, jeg gerne ville, det var i mediefag. Selvom jeg plejer at være godt forberedt.
Nå, men det går så okay det første stykke tid, da jeg gennemgår forsøg og resultater (som jeg har hentet fra nettet, da jeg jo ikke har lavet det).
Så begynder de at spørge, og jeg føler mig bare blank på det hele :S Jeg kunne virkelig ikke finde hoved og hale i noget som helst.

Da jeg kom ud sad jeg bare og stirrede ud i luften med tårer i øjnene, var sikker på, jeg ville få allerhøjest 02. Syntes virkelig det var gået af h til.

Så kommer jeg ind og får karakteren at vide: "Det var fint. Du har fået 10."

Wow, jeg må have lignet et stort spørgsmålstegn smiley Kunne slet ikke sige noget bagefter, var målløs smiley

Andre der har prøvet at bedømme sig selv så forkert? Kan virkelig ikke forstå, at jeg kunne have en opfattelse af forløbet, der var så meget ved siden af :S
Men ja, har det også med at forvente, at medmindre jeg kan ALTING ethundrede procent, så dumper jeg... Så "overforbereder" mig altid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig eksamen!
  • #1   18. jun 2010 tillykke med 10'tallet smiley

    Jeg kender det aalt for godt smiley
    Da jeg kom ud fra min matematik eksamen i '10.' klasse sidste år begyndte jeg at tude og sagde til alle det var gået af lort til... Jeg kom så ud med et 10 tal xD Fuck jeg følte mig som en idiot, har stået og tudet over en eksamen hvor jeg har fået den anden bedste karakter... Dygtig Louise smiley

    Har også prøvet det omvendte, kom ud fra Samfundsfags eksamen i 9. klasse og var sikker på et 10 eller 12 tal da det var gået helt fantastisk!
    Jeg fik så et 7 tal, og deres eneste kritik var, jeg var for nervøs i starten (Dvs. de 30 sekunder det tog mig før jeg vidste hvordan jeg skulle starte), ellers havde de kun godt at sige, så jeg fatter simpelthen ikke hvordan de kom frem til det skide 7 tal... Fuck jeg var sur mand smiley


  • #2   18. jun 2010 Tillykke - det er sku da godt gået! smiley

    Jeg har prøvet noget lign. på min uddannelse som landmand, i febuar skulle jeg op i kemi/matematik, jeg var sindsyg nervøs og følte overhovedet ikke jeg havde styr på noget af det jeg havde læst på - Nå men jeg kom så ind og de begyndte at spørge ind til en masse som jeg virkelig var usikker på, men jeg svarede så godt jeg kunne uden overhovedet at være sikker på om det var rigtigt det jeg svarede (:
    Jeg kom ud på gangen og sad og ventede jeg var virkelig nervøs og var sikker på jeg enten fik 02 eller 4, jeg blev kaldt ind og min lære så mega glad ud og sagde " Sarah tillykke du har fået 12" Jeg troede virkelig ikke på det og måtte spørge om det var rigtigt, var virkelig overrasket over resultatet, men skønt var det (: Min lærer havde givet mig 4 i det fag på årsplan og han var virkelig selv overrasket over hvor meget jeg kunne til eksamen for jeg havde aldrig vist det i klassen (:


  • #3   18. jun 2010 efter religion i 3.g kom jeg ud og var overbevist om at det var gået elendigt - jeg havde rystet af nervøsitet til eksamenen og havde mumlet, været forvirret mv.. Kommer så ind og får 10, lige på grænsen til 11 - hvad?? Sagde til lærer at jeg var utrolig lettet da jeg havde været virkelig nervøs - det havde han slet ikke bemærket ?

    Men tillykke - det er altid bedst at blive positivt overrasket smiley


  • #4   18. jun 2010 Louise: Hehe, det er da fedt med matematikken smiley Selv plejer jeg slet ikke at være nervøs derinde, og ved også, når det er gået godt. Men bare ikke denne gang åbenbart!

    Landko: Årh, nice, det er da helt vildt, du kunne få 12 så smiley Lige 12 synes jeg ellers man plejer at være ret sikker på når man får smiley


  • #5   18. jun 2010 Tillykke - sådan kan det (heldigvis) gå smiley

    Jeg skal op til min sidste eksamen på tirsdag - her kan jeg være så uheldig at trække en kemi-rapport... jeg bryder mig bestemt ikke om kemi smiley


  • #6   18. jun 2010 Ja, det var skønt og jeg troede slet ikke på det (: Syntes også det var noget vildt for havde på fornemmelsen at det var gået af H til, men åbenbart ikke (;

  • #7   18. jun 2010 Til min erhversøkonomiprøve i hg var jeg ved at tude da jeg skulle ind, så kunne dårligt nok sige hej til sensor og samtidig ryster både min krop og min stemmer under fremlæggelsen ogda de stille mig spørgsmål er jeg bare blank og vildt forvirret..
    Så tårene sprang bare frem da jeg skulle ud og vente på min karakter.
    Da jeg så kommer ind og høre hvad de har bedømt mig på og derefter siger jeg har fået 10 ! smiley begynder jeg igen at græde xD mega pinligt og bliver også spurgt om hvorfor jeg er ked af det ? (Flot simone, du får 10, også tror de fanme du er ked af det) men fik da fremstammet at jeg bare var glad ..

    Og i 10'ende klasse tysk eksamen, klarede jeg at få et 4'tal hvor det meste af eksamen forgik med en samtale mellem min lære og sensor xD de eneste ord jeg husker jeg har sagt er ja og nej (på tysk selvfølgelig) spørg lige om jeg var forvirret over den karakter? xD men ja, man får aldrig det man regner med smiley


  • #8   18. jun 2010 Tillykke med 10-tallet, det var da godt at det ikke gik som du havde forventet. Men det er selvfølgelig træls at blive så nervøs.

    Jeg har prøvet at få 12 til eksamen i samfundfag og alligevel gå bagefter og bebrejde mig selv for alt det jeg manglede at få sagt eller som jeg synes jeg skulle have sagt anderledes.

    (",)


  • #9   18. jun 2010 fik også 12 i fysik og var virkelig sikker på det var gået a H til!
    syntes det gik så dårlligt at efter jeg havde fået minkarakter blev jeg i tvivl om hun havde sagt 12 eller 2 ? ^-^'
    -typisk mig! :')


  • #11   18. jun 2010 Hehe smiley Forresten, har lige været inde og se min skriftlige matematikkarakter - det blev 12 smiley Så er godt tilfreds indtil videre. 12 i både mundtlig og skriftlig matematik, 10 i mundtlig religion og 10 i kemi smiley

  • #12   19. jun 2010 WOW tillykke med det!!!

    (",)


Kommentér på:
Mærkelig eksamen!

Annonce