{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Så det i dag . farvel min prins :'( {{forumTopicSubject}}


så det i dag, jeg skal køre min pony ud til hans nye ejer.
og hold op hvor er det svært at tænke på.

selvom jeg tænker det er det bedste osv. er det svært når man tænker på:

Har haft ham i 10½år
Har selv tilredet ham.
Har lært ham alt.
Man kan have ham med over alt.
Han bliver aldrig bange for noget.
Han er altid til at stole på.
Jeg har aldrig været bange for at lade andre håndtere ham
Man kan altid styre ham.

Puha de tinng var svære at skrive, får han er altså en hel fantastisk pony for mig..

han har været sat tilsalg her inde i 2år og jeg har haft mange hendvendelser, men mange har fået et nej, for han bliver ikke solgt som dressur/spring pony, og små piger der skulle have sin første pony har også fået et nej.

så var han tilsalg på dba i 14dage og vi havde 15 hendvendelser, og der har været en masse og prøe ham, og det har været et rigtig svært valg, men nu er i meget sikre på vi har fundet den rigtige.

så min dag i dag skal gå med at ordne udstyr, og sige rigtig farvel til casanova.

jeg er sååå ødelagt.

jeg ved ikke jvad i skal bruge til skal bare ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så det i dag . farvel min prins :'(
  • #1   25. jun 2010 kan godt forstå det er svært. det er aldrig let at sige farvel til ens bedste ven som man har været så mange tig igennem sammen med!

    men det er dejligt at du har det godt med dit valg af ny ejer, trods alt. og så kan du jo følge lidt med på side linjen smiley

    men kan godt forstå du synes det er svært at skulle komme ud i stalden/folden og der mangler en:(


  • #2   25. jun 2010 min gmle pony, blev hurtigt revet fra mig for mange år siden. har dog efter 7års leden fundet ham

    min hoppe blevet revet fra mig sidste år, pga kolik hun døede mens jeg sad med hendes hovede på mit skød.

    og min min anden pony


  • #3   25. jun 2010 Jeg føler med dig smiley Hvorfor skulle han sælges?

  • #4   25. jun 2010 fordi jeg har fået større hest, og ikke har tiden til ham, og jeg er 183 +/- og han er kun 144 så føler ikke jeg kan ride ham og vi misforstår hinanden, selvfølgelig har jeg taget mig af ham gået ture med ham osv. men han lever bare op på en specielt måde når der kommer en rytter på ryggen af ham.

    og når jeg har en scooter og en kæreste der tager 60% af min tid og min hest tager resten. synte jeg det syndt han bare skal stå.


  • #5   25. jun 2010 Jeg har ondt af dig.. Solgte min den 24. Januar i år - savner ham ufatteligt, og han er stadig det første jeg tænker på om morgen, det sidste jeg tænker på om aftenen og det eneste jeg drømmer om om natten smiley

  • #6   25. jun 2010 M A T H I L D E K

    det rigtig hård


  • #7   25. jun 2010 Camilla:

    ja men det syndt jeg sælger ham så han kan blive brugt og elsket
    hun burde hellere stå her hjemme og glo synge hen og se mig gå forbi ham hver eneste dag fordi jeg ikke har tiden, så skal det gå ud over ham


  • #8   25. jun 2010 der vil jeg gerne givve dig ret. men man kan se på en hest hvornår den liver op og hvornår den ikke gør.

    casanova står virkleig og hænger med mulen på folden, løber ikke rundt sammen med de andre men så snart der er en der gider klappe ham nusse ham springer han rundt leger med de andre, vrinsker er en livlig lille pony.
    han kan nægte at følge med ja, men så snart man kommer med sadlen kan han finde på at vrinske og lie helt op i øjne, og han er livlig når man er sammen med ham.
    og på fold i andre hensener er han helt død og står og hænger

    hvordan vil du tolke det?


Kommentér på:
Så det i dag . farvel min prins :'(

Annonce