{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Tatoo {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest vil jeg spørge om det gør ondt at få lavet en tatoo? smiley

+ Jeg skal indog ha lavet en her om ikke så længe, men jeg har ikke fundet ud af endnu hvad det er jeg gerne vil have lavet. Det skal være et eller andet lille dískret noget.

Jeg har tænkt lidt på en pote ved lysken, tror i det gør ondt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatoo
  • #1   2. jul 2010 Lysken er et af de steder det gør MEST ondt, da der er så tyndt hud, min søster fik lavet der, & hendes øjne var ved ta løbe i vand, ejg har min fødselsdags dato i nakken & nej det gør ikke ondt, ikke vis du spørg mig, men der er også mange delte meninger,...


  • #2   2. jul 2010 De steder det gør mindst ondt, er der, hvor der er meget hud og også gerne lidt fedt..

  • #3   2. jul 2010 Det kommer jo meget an på hvordan man har det med smerte. smiley
    Jeg har 3 og 2 a dem er nogle af de steder det gør mest nuller (mener de fleste) Men jeg sys ikk det gjorde ondt.. smiley Såe.. hehe..
    Meget forskelligt smiley


  • #4   2. jul 2010 Jeg har et par stykker, og den i lysken gjorde ikke ondt. Det niver bare lidt. Men det er vel forskelligt fra person til person og om man er pyldret smiley

  • #5   2. jul 2010 Ved du ikke hvad du vil have lavet? øøøh...

    En tattoo er noget man har resten af livet, det skal da være noget betydningsfuldt for en, ikke bare en pote? en pote? eller en lille sommerfugl.. det kommer du godtnok til at fortryde.
    en tattoo skal fortælle noget om dig, det er et lille stykke historie som du sætter på, "udenpå". Det er en 'afbildning' af en milepæl i dit liv, altså noget der fortæller om dit ståsted i livet her og nu


  • #6   2. jul 2010 Angelika C

    Enig med dig! det er dumt at få lavet en tatoo "bare" for at ha' den.

    Hvorfor vil du have en?

    Hvad betyder/symbolisere poten for dig?


  • #7   2. jul 2010 Ihh jeg skal nok have lavet en til vinter smiley En som jeg altid har ønsket mig smiley

  • #8   2. jul 2010 En tatovering er en tatovering, og ja, man fortryder den muligvis en dag, men det kan man jo komme til med alt hvad man får lavet :o) selv de gennemtænkte - vil sige, at bare man sætter sit eget præg på den..
    Jeg har selv flere tatoveringer bl.a. på ben, fingre, underlæbe ryg og røv, og vil sige at det er meget forskelligt fra person til person, hvorvidt men synes det gør ondt eller ej. Personligt synes jeg ikke det gør ondt..

    Men prøv at tage en grill-kniv og vend den om (altså med takkerne opad så du ikke skær dig) og så kør spidsen hen af huden, det er ca sådan det føles..

    Held og lykke med den :o)


  • #9   2. jul 2010 Jeg har fået mit navn på indersiden af håndleddet som også er et af de følsomme steder, men det var ingenting! smiley

  • #11   2. jul 2010 Nakken kan dog ikke anbefales og rygraden gør måske ikke så ondt som man regner med men der er mange små ufrivillige bevægelser i fødderne når der rammes en nerve fandt jeg ud af.... ( Jeg har selv tatovering der starter i nakken og rækker over det meste af ryggen og en enkelt på skulderbladet..)

  • #12   2. jul 2010 Jeg har på ryggen, håndleddet på indersiden, lysken, lænden og gør altså ikk skide nas.. Men én pote? Hehe. Folk plejer at få lavet flere poter end en, men det er bare sån noget der var moderne for 10 år siden..

Kommentér på:
Tatoo

Annonce