{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Hjælp til næse piercing ! (: {{forumTopicSubject}}

Hej (:
Jeg har fået lov af min mor og far til at få en næse piercing og skal have det gjort her i næste uge xP

Men så ville jeg lige høre jer om nogle ting ;D :

- Er det bedst at den bliver piercet i eller skudt i?

- Hvor ondt synes i det gjorde? Jeg ved godt det er forskelligt fra person til person men vil gerne høre jeres oplevelse omkring det (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til næse piercing ! (:
  • #1   3. jul 2010 min blev skudt i for mange år siden og jeg syns det gjorde ondt og havde også mange problemer med den

• #2   3. jul 2010 jeg har kun oplevet at de er blevet skudt i, men de ryger let ud, da der jo ikk er nogen lås i så.
    min røg ud efter en uge, og 5 min så var hullet allerede goet så meget sammen at jeg ikk kunne få den i igen

• #3   3. jul 2010 Jeg fik også min skudt i dog var der lås på enden af staven.. Jeg tog den så ud, ikke engang 5 dage efter den var lavet for måtte ikk have den for min far, men gik jo på efterskole så det var ikke det store problem. Og har altid kunnet putte den i igen.. Syntes ihvertfald ikke det gjorde ondt smiley og nu har jeg haft min i snart 4 år. Du kan få nogle pircinger til næsen hvor der er en kugle for enden og dem bruger jeg da dem de bukker generer mere end de gavner for de er for lange i stiftenfor min næse er ikke så tyk osv.

• #4   3. jul 2010 min søster fik hendes skudt i og gav 50 kr for det, og der har ingen problemer været og det har ikek gjort ondt smiley og nu har hun haft den i 3-4 år smiley

• #5   3. jul 2010 Min blev skudt i, syntes ikke det gjorde særlig ondt. Men røg akut på oprationsbordet, og skulle pille den ud. Det nåede desværre og gro sammen. Har så fået en ny skudt i, den har holdt fint. Det et omk. 1-2 år siden smiley

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #6   3. jul 2010 Jeg fik min skudt i, ingen problemer dér smiley Jeg skal bare hive til, når jeg skal have den ud, og det kan godt "rive" hullet op igen smiley

• #7   3. jul 2010 puhaa.. jeg skal også have lavet en tungepiecing i næste uge. Er allerede ved at få de sygeste paranoid-anfald på xD haha

Kommentér på:
Hjælp til næse piercing ! (:

Annonce