{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Humbaur trailer? {{forumTopicSubject}}

Hej hg..

Jeg har købt mig en Humbaur Spirit hestetrailer (skal hente den i morgen.. Vi har købt vores i Tyskland)

Jeg vil høre om I er tilfredse med jeres trailer?
Hvad for en har I? (model osv)?
Hvad gav I for den?

Håber I vil svare da jeg INGEN erfaringer har med Humbaur smiley har kun hørt det er en suåer god trailer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Humbaur trailer?
  • #1   8. jul 2010 Top klasse. Har en Humbaur Rapid 2tons, jeg købte den i foråret fra ny, og er MEGET tilfreds, den ligger super på vejen, og er nem at læsse i fordi den ikke er så høj. Pøj pøj med den. Håber du blir glad for den

• #2   8. jul 2010 Det er et suuuper trailermærke, har altid været vild med deres modeller.

Har købt en Rapid model 2010 i sort for 3 uger siden og den lever fuld ud op til mine forventninger om en trailer i den prisklasse.
    Jeg har den som sagt i sort med sort top, der er svingbar rampe og incl. plader og registrering løb den op i 46000 kr. incl. moms.
    Vi har så selv eftermonteret sparkeplader i rustfrit stål som vi har fået skåret efter mål til den nette pris af 400 kr. dertil kommer 2 tuber silicone a' 40 kr. stykket, og så selvfølgelig tid på at få skærme af, sætte pladerne på, bore huller i pladen til møtrikker og montere det hele igen. Men det er stadig noget billigere end de 4200 kr. som forhandleren vill have for det

• #3   3. mar 2015 Hvor har i købt jeres trailer?
    Jeg vil selv gerne købe en nemlig - evt. i tyskland.

Kommentér på:
Humbaur trailer?

Annonce