{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Mareridt fra nu og barndom .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har 3 drømme.

Den første har jeg haft hele mit liv af hvad jeg kan huske. Har ikke haft den i 2 år nu tror jeg, men den har bare været der tit at jeg husker det tydeligt.

Det er at nogen bider i min hånd, og faktisk bider mit hud af, så der er en "fin" cirkel. Af hvad jeg altid mener jeg har sagt er at det er min far der bed mig.
Jeg ser kun hånden, også når jeg er bidt er drømmen slut. Utrolig kort, der sker intet andet end det. Men jeg husker den bare så tydeligt.


Den anden drøm kom da jeg mistede min hoppe som jeg havde haft i næsten 5 år = lige fra hun var i maven. Hun betyder rigtig meget, og jeg kan faktisk næsten ikke skrive om hende uden jeg græder ..

Men denne var at jeg så hende, blev simpelhen så glad! men hun viste mig hen til en hoppe som skulle fole? s: og da jeg kiggede var hun væk .. men bare at se hende var SÅ fantastisk!

Den 3 var at jeg oplevede Springs død igen. Men her var vi prinsesser osv, og jeg tog billeder inden hun døde. Jeg græd hele den dag, det var en forfærdelig drøm.

Vi har kjoler på og der er en masse folk og en kæmpe seng.

Foran sengen ligger hun der og er ved at.

Det var bare som sidste gang, det samme. Men her var det lidt sådan arabisk oldtid. En masse dragter, er så fin fin og det hele.


Nogen der har lidt drømmetydning og måske kan forstå hvad meningen i de her drømme er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mareridt fra nu og barndom ..
  • #1   8. jul 2010 min mor kan drømmetyde, desværre kan jeg ikke helt endnu..
    Håber du finder en der kan smiley


  • #2   8. jul 2010 Maria kan du måske få din mor til at skrive hvad hun tror det er. For de drømme plager mig hele tiden.


    Nej, jeg føler mig ikke svigtet af min far, han har derimod altid været der for mig og vil altid hjælpe, kan slet ikke uden ham.

    nr. 2 kan godt passe.

    3. jeg tror ikke på et farvel.

    Men jeg blev taget fra hende, da jeg stadig var der da hun var død



  • #3   9. jul 2010 Den første drøm betyder:

    Du vil afslåre en emmelighed som du måske ikke kendt til. det vil lære dig ikke at være sp nysgerrig,

    De drø,,e du har om heste er et godt tegn medmindre den er sort så er det et tegn på sorg.


  • #4   9. jul 2010 hvordan skulle at opleve min hoppes død være et godt tegn?!

    og hvordan skal jeg kunne afsløre en hemmelighed jeg ikke kender til?


  • #5   9. jul 2010 At drømme om døden eller afdøde mennesker/dyr er ikke et dårligt tegn men et tegn på at noget godt snart vil ske dig eller at du skal slappe mere af og ikke tage så mange bkymringer på dig.

    Det med hemmeligheden vil komme af sig selv. det kan være noget du gør eller føler som du ikke vidste til.

    drømme er meget indviklet og betyder aldrig det man skulle tro.

    hvis du drømmer du snakker med en gammel person, det de siger til dig er et råd som du kan bruge i livet.


  • #6   9. jul 2010 Når du drømmer at nogen dør er det fordi der er en forandring på vej i "forholdet" mellem dig og den person/det dyr som dør.

    Ved ik om det var forståeligt smiley

    Læste det engang på en hjemmeside.....når jeg ikke har fattet en døjt af mine drømme har jeg kigget lidt på den her hjemmeside:
    http://www.drommetydning.dk/ (under symboler)

    det har NOGEN GANGE givet et lille hint smiley

    har også selv mange underlige drømme..

    derudover ved jeg:

    at alle i ens drøm er afspejlninger af én selv. Men hvis du oplever f.eks. en veninde som opfører sig dårligt overfor dig - så er det i virkelligheden dig selv du ser - men fordi vi som mennesker ikke kan lide at indrømme vores dårlige sider lægger vi dem over på andre personer i vores drømme




  • #7   9. jul 2010 Eva, hvilket føl? har drømt de her drømme efter hun døde.

    Men hendes føl mistede hun kort tid efter hun blev bedækket.

    Mathilde - der er ikke nogen der "dør" .. for de er jo døde(hestedrømmene)?s:


Kommentér på:
Mareridt fra nu og barndom ..

Annonce