Fejl ved opgradering til VIP-bruger! {{forumTopicSubject}}
Da jeg ville sætte en pony på markedspladsen i dag, forsøgte jeg at købe VIP-adgang via sms.
Men modtog denne besked kort tid efter;
Hej,
Du har forsøgt at opgradere din brugerkonto til VIP-bruger på HesteGalleri.dk.
Desværre er der ikke tilstrækkelig penge/taletid på din mobilkonto og opgraderingen kunne ikke udføres.
Bruger du taletidskort, skal der være et vist minimumsbeløb tilbage på dit taletidskort, for at opgraderingen kan gennemføres.
Der kan også være tale om en teknisk fejl.
Læs evt. vores FAQ:
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_faq.asp
Med venlig hilsen
HesteGalleri.dk
Jeg kan desværre ikke besvare beskeden (ved ikke lige hvorfor), derfor denne tråd nu.
Jeg har IKKE taletidskort, og der er ikke noget med maxbeløb på mit abbonnement (telia express) så det undrer mig det her.
Jeg ved ikke hvordan jeg så kan få VIP-adgang når jeg ikke kan betale via sms ?? Jeg har ingen dan/visakort eller netbank.
Håber nogle kloge hoveder herinde kan hjælpe.
På fårhånd tak.. :¤)
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.047
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 22
nov 2008
Følger: 29 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 868
jun 2009
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 115
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152
Den besked får mange fordi de enten er "Subscriber blacklisted", hvilket betyder at abonnenten er registreret hos operatøren som spærret for modtagelse af SMS-tjenester. Der er noget der kunne tyde på, et eller flere selskaber har strammet op på det sidste, derfor mange der pludseligt har problemet. Eller også så bruger i et andet mobilnummer end de i havde oplyst til HG da i oprettede jer. Der kan også opstå andre fejl, som tastefejl osv.
Så det er en god ide at tage kontakt til jeres mobilselskab eller/og at tage kontakt til Big Admin via "kontakt"
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 22
For jeg har tidligere kunnet opgradere mig her ps sms..
Fejl ved opgradering til VIP-bruger!