{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.713 visninger | Oprettet:

Hvordan går det med Wendy? {{forumTopicSubject}}

Til alle jer som læser heste/tøse bladet Wendy. Hvordan står det til med hende?

Jeg ved ikke hvorfor jeg lige kom til at tænke på det.

Det er flere år siden jeg fik bladet ind af døren. Men dengang, havde Wendy flere heste. Hun havde en hvid hoppe ved navn Joy. Og hun havde netop lige folet, og fået et føl ved navn Coco mener jeg.

Derudover havde hun den brogede Dixie, og hun havde solgt Domino til hende Joan, tror jeg nok.

Wendy's søster havde Pablo, men ville have endnu en hest.

Veninden Camilla havde stadig Prins.

Men hvordan står det egentlig til med dem nu?
Bare for sjov ;p hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går det med Wendy?
  • #1   16. jul 2010 Gud ja, ej hvor sjovt. smiley

Ja, det var også der jeg kom til ca. smiley

• #2   16. jul 2010 Alt dette skete self. ikke i det sidste nr. jeg fik... Men det er altså lige de ting jeg kan huske smiley

• #3   16. jul 2010 Ja præcis.

Det var noget med at Wendy's ekskæreste (Emil?), fik en hest fra internatet, der hed Amigo..

Og så husker jeg intet derefter. smiley

• #4   16. jul 2010 Ej det er mere end hvad jeg huske smiley Hehe

Kan slet ikke huske hun havde en kæreste, men jeg kan godt huske hun har været forelsket i en eller anden engang. Måske var det ham.

• #5   16. jul 2010 Hun har haft maaaaange kærester. Men emil var den ''faste''

Kunne være man skulle købe et blad, bare for lige at se hvordan det gik til. smiley

• #6   16. jul 2010 Ja det tror jeg faktisk jeg vil overveje. Hvis jeg er rigtig heldig får jeg måske også et lille armbånd med, i ægte plastik!! Haha

Men tror jeg tager til en større by så. Alle kender mig her i provinsen, og ingen skal se mig købe Wendy i brugsen. Haha

• #7   16. jul 2010 Jette -
    Ja, og dem kan man ikke passe.. Det er til 8årige. Ret ærgeligt, for de er ellers suuuuuuuuuuper flotte ... Hahah. smiley

- Samme her. smiley

• #8   16. jul 2010 Nej det er rigtigt.

Vi kan altså nu fastslå, at når man ikke kan passe smykkerne mere, så skal man stoppe og begynde på "vi unge" i stedet. Haha.

Men underigt ingen har svaret, for jeg vil faktisk gerne vide hvordan hun har det. Hehe.

• #9   16. jul 2010 Ej, hvor sjovt at læse..
    Men kan desværre ikke hjælpe, da det også er det jeg kan huske smiley
    Men har faktisk overvejet at købe et blad, for at se hvordan det går smiley

• #10   16. jul 2010 Jette -
    Ja, og når man ikke længere bryder sig om deres lipgloss, bør man begynde på Se & Hør... Og derefter går det kun ned af bakke. smiley

• #11   16. jul 2010 Neeeej.. Jeg tror da lig ejeg skal over at købe et wendyblad smiley
    Det har jeg også tit tænkt på. Jeg havde en million blade med hende, og jeg elskede simpelthen det blad. Haha smiley

• #12   16. jul 2010 Hahaha - ja for der får man ingen 'gave' med smiley haha

Ærgeligt jeg har arbejdesweekend, for har ikke tid til at købe det. Og jeg tror squ ikke jeg får min kæreste til det. Men så må det blive i næste uge. Jeg gør det squ.

• #13   16. jul 2010 Jette -
    Sejt! smiley

Haha, jeg skal liiiige tage mig sammen. smiley

• #14   16. jul 2010 He - inde på www.wendy.dk kan man læse følgende om serien i det blad der er på gaden nu:

En Kendt OL-rytter opdager Wendy til et stort springstævne, og hun tilbyder at træne Wendy. Men det betyder, at Wendy skal bo og arbejde hos den nye træner. Læs i næste nummer om Wendy flytter fra Lindehøj

• #15   16. jul 2010 NOOO - flytter hun? Det lyder godt nok spændende.. Hahaha

Men tænker bare på om hun har tilredet det lille føl osv., og om hun stadig har alle heste. Og stadig rider western, dressur, military, distance og springning på højeste niveu.

Hun har satme nok at se til! Hehe

• #16   16. jul 2010 Ja, det er helt utroligt som hun kan :b
    Må købe et blad i dag hvis jeg kan snige mig til det :b Er nok en tand for gammel smiley
    Men så vidt jeg kunne se på hjemmesiden, kommer der nyt på mandag?

• #17   16. jul 2010 Ja må nok hellere krybe frem af skjulet og sige at i en alder af 25 får jeg stadig Wendy med posten! Man har vel lov at dvæle lidt ved ungdommen!!!!

Wendy har stadig Joy og Dixie. Og hun har lige sagt nej tak til at komme til at bo ved en ol rytter.

Camilla har stadig prins...

• #18   16. jul 2010 Ej hvor cool Majken.

Fik Wendy's søster klare så lov at få en ny hest? Og hvad med føllet?

Kommer lige i tanke om at i et afsnit var Wendy til et stævne på Domino. Så havde hun vidst gode chancer for at vinde, men en ond rytter stod og lyste Domino ind i øjnene med laser da han var på banen - og Wendy styrede med Domino.

Hehe. Det er vidst længe siden smiley

• #19   16. jul 2010 Cool Majken smiley
    Så kan vi andre jo også købe bladet smiley

Nogle der ved, hvornår Wendy egentlig udkom første gang?

• #20   16. jul 2010 Jeg er også håbløst bagefter.
    Men her i sidste uge da jeg skulle sejle hjem fra England, blev min søster og mig enige om at købe de to nyeste wendy-blade i skibest butik bare for sjov.
    Og der var der virkelig gang i den. Julie lå i koma pga. noget med en dreng, som Wendy også godt kunne lide, og da Julie så vågnede var der en der vist hed Christian (og jeg aner overhovedet ikke noget om hvordan han er kommet med i historien) som afslørede Wendy ved at have taget et billede af hende og drengen (hvis navn jeg ikke kan huske) der kyssede. Men Julie var åbenbart færdig med drengen så han og Wendy kunne godt være sammen.
    Og i næste blad vandt Wendy så ved et stort stævne hvor hun blev opdaget af sit idol - en OL rytter som tilbyder Wendy at komme og træne hos hende, men det betyder så at hun skal flytte væk fra Lindehøj og opgive Dixie.
    Wendy er vild i varmen efter at komme til at træne hos hende, men frotryder i sidste øjeblik da hun ikke vil forlade Lindehøj og sine venner.

Så der har jeg lige fået en opdatering. Men ellers er jeg slet ikke med. De nyeste blade jeg har er fra 2006 eller sådan noget.. smiley

• #21   16. jul 2010 Og Clara har vist ikke fået en ny hest, men hun har en hund der hedder Plet XD

• #22   16. jul 2010 Ja hold da op - der er da godt gang i den smiley

• #23   16. jul 2010 Haha.. Jeg kan også godt huske det med laseren. Var det ikke Wendys rival Jens Thorn, der gjorde det? smiley

• #24   16. jul 2010 Det kan jeg ikke huske, men "Jens Thorn" lyder da som én der godt ku gøre det smiley hehe

• #25   16. jul 2010 hehe. Der er i hvert fald flere blade hvor hun har et problem med Jens Thorn. Og der er også et hvor Camilla bliver kærester med ham, og de bliver uvenner! smiley Højspændt drama! XD

• #26   16. jul 2010 Haha, crazy smiley

Det er jo faktisk en af de gange man ikke kan vente til næste nr. ;p

• #27   16. jul 2010 Det er mange, mange år siden.. Det startede vist med at hedde Penny ?! Har også fået wendy med posten, og sluttede nogenlunde samme tid som jer andre..

Kan I huske de der historier der var efter Wendy? Der var f.eks. engang en om en spøgelseshest, og så var der jo kostskolen der fik en arabisk prinsesse som elev :b

Elskede det blad smiley

• #28   16. jul 2010 Krista - ja det startede da vidt med at hedde Penny. Men dengang læste jeg det ikke.

Men mener du en historie i selve bladet? Kan huske noget om en vandhest i hvert fald.

Jeg har faktisk vundet en konkurrence engang. Fordi jeg skrev en novelle til dem, der hed "en dum fejl". Nogle som kan huske den? Jeg var i bladet og alt muligt. Hehe.

• #29   16. jul 2010 Ja, der var ligesom to tegneserier i hvert blad.. Den om Wendy og hendes venner selvf. og så var der også en tegneserie der havde et kortere forløb over 5 til 10 numre tror jeg..
    De var altså også gode smiley

Jeg tror der ligger tæt på 500 blade hjemme ved mine forældre.. Kan næsten ikk nænne at skille mig af med dem..

• #30   16. jul 2010 Det her er da den fedeste tråd længe smiley

Jeg kan huske at da bladet hed Penny, for det gjorde det i al den tid jeg læste det (jeg er 30 år). Pludselig begyndte Wendy at komme med i Penny bladene. Hun var fast med, og så var der jo kun plads til én anden historie udover hende - før var der altid to forskellige historier. Jeg var ikke så vild med Wendy, så jeg var ikke tilfreds med denne nye ordning!...og så ændrede bladet sig helt til Wendy, sikke noget :o)

Men jeg har skam også læst Wendy. Fantastisk så meget tid hun har! Hun kunne altid nå at ride begge heste inden hun tog i skole - mødte hun til middag?? smiley

Må da indrømme jeg får lyst til at købe mig et Wendy blad nu, haha!

Jeg har vist stadig gemt mine Penny blade, eller gav jeg dem til naboens datter, hmmm....

• #31   16. jul 2010 Det første blad udkom allerede i 1983 - hvor det hed Penny smiley
    Fandt det lige på wendys hjemmeside smiley

• #32   16. jul 2010 Dorte - ja man får virkelig lyst til at købe det for at se hvordan det går.

Naarh, jeg tror hun red fra da hun fik fri fra skole og så til hen af på natten. Så havde hun lige lidt lektier, og så sov hun et par timer. Så op igen og ud og ride inden skolen. Og ja, så cyklede hun nok hjem i pausen for at muge ud smiley Hehe

• #33   16. jul 2010 1983 Omg... Haha

• #34   16. jul 2010 Iih jeg var også stooor wendy fan!! smiley havde stortset aalle blade fra 2003-2008 + en maasse gamle jeg havde fået xD

Synes ikke man hørte så meget til føllet efter, på et tidspunkt var der en der ville købe det, og så prøvede han at stjæle det eller noget?
    Jeg kan huske at ham Emil solgte sin hest Mikado fordi han var blevet kæreste med hende den underlige - mathilde tror jeg hun hed? og ikke gad heste mere. Men ja så fik han en mishandlet hest fra dyreinternatet som hed Amigo - men mener den døde noget tid efter...?
    Og Wendys Joy blev vidst ret tit skadet..

Haha, ja der var altid gang i den på Lindehøj smiley filmhold der kom til for at filme - hvor Wendy fik hovedrollen, heste der blev stjålet, der udbrød brand flere gange, et spøgelse vandrede rundt på gården, alle Wendys kærester og aaalle de heste og andre dyr hun reddede, og selvfølgelig alle de stævner hun vandt! xD og kan huske at de fandt en gammel bombe af en art som de var ved at grave op, hvor Clara faldt ned i det der hul og blev bevidstløs..

Vild så meget man alligevel kan huske når man tænker over det smiley

Jette - Den novelle kan jeg godt huske!! Og jeg var helt vild med den! smiley

• #35   16. jul 2010 Wendy kom med i 1991 - var lige omkring hjemmesiden ;o)

- og Wendy findes IKKE i virkeligheden, det står også på hjemmesiden...pokkers.... :o)

• #36   16. jul 2010 Lige en tilføjelse!!!! Behøver jeg sige at jeg har en næsten komplet samling af Penny/wendy bladene helt tilbage fra starten i 1983!!!
    Ups er vidst lidt nørdet på det punkt!!

• #37   16. jul 2010 Hold da op Majken - det giver mange blade! smiley

• #38   16. jul 2010 Hihi Majken, du burde indkalde til pyjamas party - underholdningen er da i hus, hahaha :o)
    Total cool!

• #39   16. jul 2010 Findes wendy ikke i virkeligheden? smiley

• #40   16. jul 2010 Nøøj hvor vildt Majken. Det er godt gået.

Tanja, fedt du kan huske min novelle. Om hende der købte Sultan, men endte med en god fjordhest i stedet smiley Dengang var jeg 12 eller sådan noget. Men den har faktisk et godt budskab.
    Jah, det var vildt alt det der skete. Man må sige Wendy er en pige med et stort overskud. Men hun må da være lidt oppe i årene efterhånden nu så smiley
    Jeg kan også godt huske Mikado! Og kan huske hende den mærkelige Mathilde med det lilla hår og piercingerne. Hehe.

• #41   16. jul 2010 Det kunne egentlig være sjovt, hvis man havde haft alle bladene smiley Kunne være skægt at læse dem alle smiley
    Du skulle vel ikke tilfældigvis være fra Esbjerg Majken smiley

• #42   16. jul 2010 Haha, den bedste tråd EVER!

Jeg har omkring 10 kasser fyldt med wendy blade! :b Og har læst dem alle mere end én gang.
    Virker som om vi alle sluttede samtidig- jeg sluttede også på det tidspunkt smiley

Jeg læste i min venindes lillesøsters wendy blad for ikke så lang tid siden, og det overraskede mig hvor utrolig grimme, de der personer var blevet! Så vidt jeg husker så Julie helt anderledes ud n_n

• #43   16. jul 2010 M. - Tja, de bliver jo også ældre smiley hehe

• #45   17. jul 2010 hold da op det er mange år siden jeg har læst det blad kan jeg høre.
    Tror det sidste der skete da jeg læste Wendy (dengang det stadig hed Penny, mener jeg), var at Lindehøj brændte ned og de måtte begynde forfra smiley

Kommentér på:
Hvordan går det med Wendy?

Annonce