805 visninger
|
Oprettet:
Tatoveringer navne {{forumTopicSubject}}
Hvad syntes i om at man får tatoveret navne? og hvad hvis der er tale om ens mellemnavn plus 8 navne i en rygtatovering? syntes i det er pænt med tatoveringer eller? skriv jeres mening har brug for lidt flere synspunkter end mit eget, da det ikke er mig der skal have den lavet..
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 85
Jeg har selv mit mellemnavn i nakken (Rumle)
Jeg kunne dog ALDRIG finde på at få veninders eller kæresters navne på min krop!
Mine børn (Hvis jeg havde nogle) kunne jeg måske nok. Og mine søskendes (Bortset fra jeg har for mange søskende så det vil se dumt ud haha)
Ærligt talt så syntes jeg at man skal gå efter sine egne holdninger og hvad man selv kan lide! Jeg har ikke tal på hvor mange der har sagt knap så positive ting om min ene arm (Den er godt dækket efterhånden) men hvad er vigtigst?
At andre syntes det er pænt/sejt? Eller at man selv elsker det og ved hvad det betyder? For mit vedkommende får det ihvertfald min selvtillid til at stige gevaldigt!
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
Mit eget fordi jeg godt kan mit navn, og man som pige kan rickere at skifte efternavn hvis man bliver gift og gerne vil have mandens navn
mit barn fordi hvem siger hun er den sidste? Hvem siger ikke jeg får 10 børn måske (okay overdrevet ;)) så skal jeg have en masse navne på kroppen
Mine dyr fordi jeg har godt nok haft mange dyr XD
kæresten fordi sådan noget kan skifte
mar 2005
(Jeg har selv 3 tatoveringer)
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
sep 2009
Følger: 44 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 62 Svar: 146
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 957
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 957
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 43 Svar: 279
har selv et par tatoveringer, hvor den ene er min søskendes navne, og jeg syntes det er super smuk symbolik, at man får skrevet deres navne på sig, som ikke lige kan slettes ..
Helt sikkert god ide
dec 2009
Følger: 28 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 12 Svar: 303
Jeg har mit efternavn tusset over ribenene, under det venstre bryst.
Mit efternavn betyder meget for mig, og også derfor den har den plasering som den har, (så tæt på hjertet som muligt).
dec 2009
Følger: 28 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 12 Svar: 303
Så ændre betydningen sig vel ikke af den grund?
Jeg skal giftes til April, og arbejder pt på en løsning så jeg ikke kommer af med mit efternavn.
Og skulle jeg alligevel vælge at tage hans efternavn, så betyder min tus ikke mindre af den grund.
mar 2005
Jeg gider ikke "reklamere" for min stedfars familie.. Så bare fordi det er ens efternavn betyder det jo ikke at det har en betydning for en..
Jeg har også heddet Brodersen, men er nu "landet" på Jensen og det er helt uden at være gift
Jeg ved godt hvad jeg hedder til efternavn, jeg behøver ikke have det stående på min krop
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Emner: 33 Svar: 167
Tatoveringer navne