{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatoveringer navne
  • #1   29. jul 2010 Nu er jeg efterhånden øhm..... godt dækket til at af blæk så man kan vist godt sige at jeg elsker tattoveringer smiley

Jeg har selv mit mellemnavn i nakken (Rumle)
    Jeg kunne dog ALDRIG finde på at få veninders eller kæresters navne på min krop!
    Mine børn (Hvis jeg havde nogle) kunne jeg måske nok. Og mine søskendes (Bortset fra jeg har for mange søskende så det vil se dumt ud haha)

Ærligt talt så syntes jeg at man skal gå efter sine egne holdninger og hvad man selv kan lide! Jeg har ikke tal på hvor mange der har sagt knap så positive ting om min ene arm (Den er godt dækket efterhånden) men hvad er vigtigst?
    At andre syntes det er pænt/sejt? Eller at man selv elsker det og ved hvad det betyder? For mit vedkommende får det ihvertfald min selvtillid til at stige gevaldigt! smiley

• #2   29. jul 2010 Jeg vil aldrig få tatoveret navne..

Mit eget fordi jeg godt kan mit navn, og man som pige kan rickere at skifte efternavn hvis man bliver gift og gerne vil have mandens navn

mit barn fordi hvem siger hun er den sidste? Hvem siger ikke jeg får 10 børn måske (okay overdrevet ;)) så skal jeg have en masse navne på kroppen

Mine dyr fordi jeg har godt nok haft mange dyr XD

kæresten fordi sådan noget kan skifte smiley

• #3   29. jul 2010 veninder og venner vil jeg heller ikke, heller ikke hvis de dør for tidligt.. så hellere et symbol der kan bruges til mere end en person smiley

(Jeg har selv 3 tatoveringer)

• #4   29. jul 2010 Okay her er der tale om mor far og 6 søskene plus mellemnavn

• #5   29. jul 2010 jeg har mine børns navne på mig, har 2 børn så her et navn på hver fod...

• #7   29. jul 2010 Jeg har min mands navn på det ene håndled og min søns navn på det andet håndled smiley men den er ikke større end at den kan dækkes hvis vi går fra hinanden smiley

• #8   29. jul 2010 Det er jo en smagssag det med tattoos, og man skal gøre hvad man føler for smiley Mit var meget velovervejet... Gik i 2 år inden jeg fik det lavet...

• #9   29. jul 2010 jeg syntes helt sikkert det er en god i ide med de tatoveringer smiley
    har selv et par tatoveringer, hvor den ene er min søskendes navne, og jeg syntes det er super smuk symbolik, at man får skrevet deres navne på sig, som ikke lige kan slettes ..

Helt sikkert god ide smiley

• #10   29. jul 2010 Det er vel en smagssag.
    Jeg har mit efternavn tusset over ribenene, under det venstre bryst.
    Mit efternavn betyder meget for mig, og også derfor den har den plasering som den har, (så tæt på hjertet som muligt).

• #11   29. jul 2010 Til det med man kan blive gift og ændre navn.
    Så ændre betydningen sig vel ikke af den grund?

Jeg skal giftes til April, og arbejder pt på en løsning så jeg ikke kommer af med mit efternavn.
    Og skulle jeg alligevel vælge at tage hans efternavn, så betyder min tus ikke mindre af den grund.

• #12   29. jul 2010 *Stella Skov . - Jeg har heddet Østerbye til efternavn, som min mor fik da hun blev gift med min stedfar.. Så snart jeg kunne slettede jeg det..

Jeg gider ikke "reklamere" for min stedfars familie.. Så bare fordi det er ens efternavn betyder det jo ikke at det har en betydning for en..

Jeg har også heddet Brodersen, men er nu "landet" på Jensen og det er helt uden at være gift smiley

Jeg ved godt hvad jeg hedder til efternavn, jeg behøver ikke have det stående på min krop smiley

• #13   16. aug 2010 Kæreste/mands navn synes jeg er meget dumt. En ven/ veninde synes jeg også er ret dumt, men børn, søskende eller en afdød synes jeg er en god idé smiley

Kommentér på:
Tatoveringer navne

Annonce