404 visninger
|
Oprettet:
Dagen i dag.... {{forumTopicSubject}}
byder på ...... <i>hvad byder jeres dag på i dag? </i>
Jeg har lige været til læge.. Har døjet med ondt i hoften de sidste to uger siden jeg for to mandage siden var ude at løbe en tur - jeg ville komme lidt i form
MEN det gjorde hammer ondt da jeg var ude og løbe og det har generet mig lige siden, når jeg skulle gå på trapper, gå og løbe osv! Vi tog til lægen og han mente jeg bare skulle igang, så nu må jeg gå rundt i evig smerte! TRÆLS ............ Skal ellers ud til hesten, rydde op og gøre klar til at tage til open air senere
.
maj 2009
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 253
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
jul 2008
Følger: 297 Følgere: 299 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.053
Er ved at lave gavekort til vinderne af de forskellige klasser til Welsh Show i Viborg på søndag..
Skal super-vaske Paddy, for han skal stilles til kåring lørdag i Viborg og show søndag..
Skal have strøget skjorter og have pakket tøj..
Skal have pakket opshinings-udstyr til Paddy..
Skal have sat foder og hø af til resten af drengene, så det er nemt for vores hestepassere..
Skal have lavet kartoffelsalat til i aften, så vi kan hygge med resten af familien, når vi lander i Viborg..
SNOT - jeg har travlt.. Vi kører ved 15-tiden..
Hygge heeeej..
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
Du har hvis ikke tid til at sidde på hg
maj 2006
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 950
Nå men ellers kommer to veninder, tror vi skal op og have os en cheeseburger
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.445
Skal nok ud og ordne lidt med mine ponyer, men vi har kun mulighed for at være udenfor så håber vejret aftager lidt
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
Senere skal jeg ud at lukke heste på græs og lufte hunde for hende, jeg rider hos, og ellers skal jeg på de sædvanlige gåture med hunden - i REGNVEJR :o/ - Meeeen, det gør nu ikke så meget. Man skal bare lige afted, så er det nu meget hyggeligt alligevel ...
Dagen i dag....