{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Dagen i dag.... {{forumTopicSubject}}

byder på ...... <i>hvad byder jeres dag på i dag? </i>

Jeg har lige været til læge.. Har døjet med ondt i hoften de sidste to uger siden jeg for to mandage siden var ude at løbe en tur - jeg ville komme lidt i form smiley MEN det gjorde hammer ondt da jeg var ude og løbe og det har generet mig lige siden, når jeg skulle gå på trapper, gå og løbe osv! Vi tog til lægen og han mente jeg bare skulle igang, så nu må jeg gå rundt i evig smerte! TRÆLS ............ Skal ellers ud til hesten, rydde op og gøre klar til at tage til open air senere smiley .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen i dag....
  • #1   30. jul 2010 Shopping med en veninde lidt senere, og så skal Fede hentes hjem fra sommergræs i aften. Det bliver SÅ godt at få ham hjem. Jeg burde også løbe, men gider egentlig ikke for vejret er simpelthen for dårligt. Og så skal jeg på Brohom i morgen til deres landsstævne smiley

• #2   30. jul 2010 Dejligt.. Nej, jeg gider virkelig heller ikke at løbe, når det gør fandens ondt at løbe i tre minutter... Men dagens gode råd "løb så du holder det lige ved smertegrænsen.." Mmmmmmm smiley Kan lige nå ned af indkørslen, haha smiley

• #3   30. jul 2010 Dagen i dag - - -

Er ved at lave gavekort til vinderne af de forskellige klasser til Welsh Show i Viborg på søndag..

Skal super-vaske Paddy, for han skal stilles til kåring lørdag i Viborg og show søndag..

Skal have strøget skjorter og have pakket tøj..

Skal have pakket opshinings-udstyr til Paddy..

Skal have sat foder og hø af til resten af drengene, så det er nemt for vores hestepassere..

Skal have lavet kartoffelsalat til i aften, så vi kan hygge med resten af familien, når vi lander i Viborg..

SNOT - jeg har travlt.. Vi kører ved 15-tiden..

Hygge heeeej..

• #4   30. jul 2010 Sorte Perler;
    Du har hvis ikke tid til at sidde på hg smiley

• #8   30. jul 2010 Jeg har også været til lægen idag, da jeg sådan har været lidt halvsyg de sidste par dage, og det viste sig så og være en virus, typisk smiley
    Nå men ellers kommer to veninder, tror vi skal op og have os en cheeseburger smiley og så ned i byen lidt, selvom vejret er mega dårligt (og jeg er syg) smiley

• #9   30. jul 2010 Jeg skal ikke rigtigt lave noget idag...
    Skal nok ud og ordne lidt med mine ponyer, men vi har kun mulighed for at være udenfor så håber vejret aftager lidt smiley

• #10   30. jul 2010 Jeg skal lige om ikke så længe have ringet til min kørelærer og have flyttet en køretime. Jeg havde glemt, at det var første skoledag efter sommerferien, og at jeg jo derfor skal være i skole på det tidspunkt.

Senere skal jeg ud at lukke heste på græs og lufte hunde for hende, jeg rider hos, og ellers skal jeg på de sædvanlige gåture med hunden - i REGNVEJR :o/ - Meeeen, det gør nu ikke så meget. Man skal bare lige afted, så er det nu meget hyggeligt alligevel ...

Kommentér på:
Dagen i dag....

Annonce