{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råt kødfars til hunde ?
  • #1   3. aug 2010 Ja, jeg kender en, hendes hund får kun råt oksekød, fordi den har en sygdom, så den kan ikke tåle en masse ting smiley

Og det er dyrlægen, der har sagt det..

• #2   3. aug 2010 Okay godt at høre. Jeg fodre ham normalt ikke med råt kød, men tabte lige en ordenlig bunke på gulvet under madlavning, som min hund slubrede i sig, og blev pludeslig helt i tvivl om de kunne tåle det.

Men så er der ingen grund til bekymring, tak for svar.

• #3   3. aug 2010 Haha, blev du i tvivl om din hund kan tåle kød? Det er jo trods alt et rovdyr smiley

• #4   3. aug 2010 Am, nej han kan skam godt tåle kød, får tit fisk, eller markel eller kylling, dog ikke rå kylling. Og fordi der eftrhånden er så meget man skal være opmærksom på med kød, og fordi han ikke er vant til at få råd kød, eller så meget af gangen, blev jeg i tvivl.

• #5   3. aug 2010 Selvf. kan din hund tåle det smiley
    Den er et rovdyr, der fra naturens side kun æder råt ! smiley
    Dens tarmsystem er trods alt indrettet til at kunne fordøje råt kød og rå knogler ;D
    Det er derfor det er langt sundere at barfe sin hund !

End at give dem varme behandlet tørfoder som ikke er sundt for fordøjelses systemet ! smiley

• #6   3. aug 2010 ja hunden er et rov dyr.....!

MEN hvis hunden er vant til at blive tørfodret, så kan en omgang råt sagtens give den diarré...

så hold øje med den, og får den diarré så giv den noget Zoolack

• #7   3. aug 2010 Sandie L: Ja det er selvf. rigtigt nok ;D

• Erik F
    Erik F Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #8   19. maj 2016 min får hakket oksekød i hans tørkost hver dag , han er vild med det og en fin afføring ..

• Birgitte K
    Birgitte K Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #9   7. aug 2016 Jeg tænker bare, om der er så meget i det rå kød i dag, at hunden får bændelorm eller hvad ved jeg.

Vi har en dsg som skal tage 2 små piller, som den spytter ud. Jeg har prøvet med lidt af hver og til sidste så prøvede jeg med lidt råt hakket oksekød og så røg de ned.

• Allan A
    Allan A Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #10   7. okt 2016 Kan min franske bulldog tåle at få oksekød den har store problemer med pelsen og tørkost har ikke hjulpet vi har prøvet alt og dyrlæge siger at der er ikke noget ivejen med hendes hud men hun har ikke meget pels mere og hun fryser meget når vi er ude?håber på hjælp

• Allan A
    Allan A Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #11   7. okt 2016 Kan min franske bulldog tåle at få oksekød den har store problemer med pelsen vil det hjælpe?har prøvet alt

• #12   7. okt 2016 Birgitte K: Bændelorm? Af oksefars? Hvor har du den idé fra?

Kommentér på:
råt kødfars til hunde ?

Annonce