{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Fotografering {{forumTopicSubject}}

Dejlige HG!

Jeg er meget, for ikke at sige ekstremt, flov over, at jeg nu har haft part på Zey i et år, og stadig ikke har oprettet hende, da jeg ikke føler at jeg har nogle gode billeder af os sammen.
Det skal der gøres noget ved! Da jeg ikke kender nogle, som er gode til at tage billeder, har jeg overvejet at få en fotograf ud. Men jeg har ikke speciel meget erfaring med sådan noget, så ville lige høre jer om et par ting:

-Hvor kan jeg finde en fotograf?
-Kan jeg få fotografen med i skoven (den ligger i baghaven. Det ca. 5min at gå derhen)?
-Skal det være en prof. fotograf, eller er en amatør ok?

Fortæl mig endelig, hvis der er mere jeg bør vide, når jeg bestiller en fotograf! smiley

På forhånd tak!
Signe og Zey

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotografering
  • #2   8. aug 2010 En idé kunne være at oprette et emne på www.fotostart.dk.

Der er mange gode amatører som tager fotograferingen seriøst. Der vil helt sikkert være nogen som kan lave nogle gode billeder af dig og hesten.

Selvfølgelig kan du få fotografen med i skoven og sikkert også andre steder hvis du ønsker det. smiley

• #4   8. aug 2010 Jeg fotograferer også (:

Men som sagt, så kan du finde mange amatører som leverer flotte billeder, enten gratis, eller til små penge, i forhold til en prof.
    Du kan evt. spørge dem efter billeder som de før har taget af folk der rider (:

• #5   8. aug 2010 Hvis du laver en annonce herinde, så kommer der altid masser af svar.. Der er rigtig mange amatør fotografer på HG..

De er billigere end rigtige fotografer og ofte er billederne ganske udemærkede..

• #6   8. aug 2010 Der er rigtig mange gode fotografer her på HG som kun skal have transport for det, og indimellem + lidt for deres tid smiley
    Så at du bor i storkøbenhavn - @AM er virkelig en dygtig fotograf, og hun bor selv i storkøbenhavn.
    Hun har taget næsten alle billeder på min hjemmeside - www.NaturligHesteomgang.dk

Kommentér på:
Fotografering

Annonce