Fotografering {{forumTopicSubject}}
Dejlige HG!
Jeg er meget, for ikke at sige ekstremt, flov over, at jeg nu har haft part på Zey i et år, og stadig ikke har oprettet hende, da jeg ikke føler at jeg har nogle gode billeder af os sammen.
Det skal der gøres noget ved! Da jeg ikke kender nogle, som er gode til at tage billeder, har jeg overvejet at få en fotograf ud. Men jeg har ikke speciel meget erfaring med sådan noget, så ville lige høre jer om et par ting:
-Hvor kan jeg finde en fotograf?
-Kan jeg få fotografen med i skoven (den ligger i baghaven. Det ca. 5min at gå derhen)?
-Skal det være en prof. fotograf, eller er en amatør ok?
Fortæl mig endelig, hvis der er mere jeg bør vide, når jeg bestiller en fotograf!
På forhånd tak!
Signe og Zey
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.380
Der er mange gode amatører som tager fotograferingen seriøst. Der vil helt sikkert være nogen som kan lave nogle gode billeder af dig og hesten.
Selvfølgelig kan du få fotografen med i skoven og sikkert også andre steder hvis du ønsker det.
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
Men som sagt, så kan du finde mange amatører som leverer flotte billeder, enten gratis, eller til små penge, i forhold til en prof.
Du kan evt. spørge dem efter billeder som de før har taget af folk der rider (:
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
De er billigere end rigtige fotografer og ofte er billederne ganske udemærkede..
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
Så at du bor i storkøbenhavn - @AM er virkelig en dygtig fotograf, og hun bor selv i storkøbenhavn.
Hun har taget næsten alle billeder på min hjemmeside - www.NaturligHesteomgang.dk
Fotografering